Gjest LoisLane Skrevet 29. juni 2005 #1 Del Skrevet 29. juni 2005 Hvilket rom er du mest fornøyd med hjemme hos deg selv? Beskriv det gjerne! Selv er jeg mest fornøyd med stua, tror jeg. Eller kanskje badet, bare det blir endelig ferdig der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ås-boer Skrevet 29. juni 2005 #2 Del Skrevet 29. juni 2005 Hagen, eller uterommet om du vil. Helt uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 29. juni 2005 #3 Del Skrevet 29. juni 2005 Akkurat nå må det vel bli den nye terrassen vår . Ellers er det nok stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 29. juni 2005 #4 Del Skrevet 29. juni 2005 Vi har et gammelt hus hvor vi holder på å rive og bygge alt opp på nytt, så jeg er fornøyd med mye. Da soverommet vårt ble ferdig var det det fineste rom jeg noen ganger hadde sett og da baderommene ble ferdige måtte jeg bare springe på do i ett. Nå får vi snart hel ny stue og nytt kjøkken, så da blir det vel de rommene jeg forelsker meg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 29. juni 2005 #5 Del Skrevet 29. juni 2005 Badet eller terrassen... Badet er det fineste rommet og terrassen er stor og deilig å sitte på i solskinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 29. juni 2005 #6 Del Skrevet 29. juni 2005 Kjøkkenet vårt er mitt yndlingsrom. Det er så lyst og koselig. Også har vi pusset det opp selv! Skap til helt under taket i sånn gammeldags innredning fra 60- tallet med skyvedører. (så slipper jeg å få flere kuler i hodet enn nødvendig liksom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. juni 2005 #7 Del Skrevet 29. juni 2005 Mitt favorittrom er badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. juni 2005 #8 Del Skrevet 30. juni 2005 Er mest fornøyd med stua og hagen, men koser meg likevel mest på kjøkkenet - det er her vi sitter og slarver hele kvelden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. juni 2005 #9 Del Skrevet 30. juni 2005 Rommet mitt, eller gangen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 30. juni 2005 #10 Del Skrevet 30. juni 2005 Kjøkkenet mitt er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bankboks Skrevet 30. juni 2005 #11 Del Skrevet 30. juni 2005 Soverommet! Lyst luftig rent og enkelt. Et virkelig avslappingssted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 30. juni 2005 #12 Del Skrevet 30. juni 2005 Hagen på denne tiden av året - om vinteren er det stuen og kjøkkenet som er favorittene mine ... Elsker egentlig hele huset, men det skulle jo bare mangle når jeg har fått tegnet det akkurat slik jeg ville ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 1. juli 2005 #13 Del Skrevet 1. juli 2005 Kjøkkenet. Koselig og praktisk, slik jeg vil ha det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 2. juli 2005 #14 Del Skrevet 2. juli 2005 Rommet mitt (bor fortsatt hjemme). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juli 2005 #15 Del Skrevet 2. juli 2005 Stua vår... Da vi kjøpte huset, var det først og fremst den jeg falt for.. pusset opp masse, og nå er det en stor luftgi t-formet stue. Tv-stue i et hjørne, kosekrok i en annen og spisetue i den største delen. Liker godt å sitte ved spisebordet (som min bestefar lagde på 60-tallet) å skravle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juli 2005 #16 Del Skrevet 2. juli 2005 Barnerommet. Sikkert for at det er det nyeste rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 3. juli 2005 #17 Del Skrevet 3. juli 2005 Stua (der jeg har tv'n og den bærbare dataen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå