Gå til innhold

Hvilket rom er yndlingsrommet ditt?


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane

Hvilket rom er du mest fornøyd med hjemme hos deg selv? Beskriv det gjerne!

Selv er jeg mest fornøyd med stua, tror jeg. Eller kanskje badet, bare det blir endelig ferdig der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har et gammelt hus hvor vi holder på å rive og bygge alt opp på nytt, så jeg er fornøyd med mye. Da soverommet vårt ble ferdig var det det fineste rom jeg noen ganger hadde sett og da baderommene ble ferdige måtte jeg bare springe på do i ett.

Nå får vi snart hel ny stue og nytt kjøkken, så da blir det vel de rommene jeg forelsker meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet eller terrassen... Badet er det fineste rommet og terrassen er stor og deilig å sitte på i solskinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenet vårt er mitt yndlingsrom.

Det er så lyst og koselig.

Også har vi pusset det opp selv!

Skap til helt under taket i sånn gammeldags innredning fra 60- tallet med skyvedører. (så slipper jeg å få flere kuler i hodet enn nødvendig liksom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mest fornøyd med stua og hagen, men koser meg likevel mest på kjøkkenet - det er her vi sitter og slarver hele kvelden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leola

Hagen på denne tiden av året - om vinteren er det stuen og kjøkkenet som er favorittene mine ... Elsker egentlig hele huset, men det skulle jo bare mangle når jeg har fått tegnet det akkurat slik jeg ville ha det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stua vår... Da vi kjøpte huset, var det først og fremst den jeg falt for.. pusset opp masse, og nå er det en stor luftgi t-formet stue. Tv-stue i et hjørne, kosekrok i en annen og spisetue i den største delen. Liker godt å sitte ved spisebordet (som min bestefar lagde på 60-tallet) å skravle... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...