MammaLinda Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Hei! Jeg har en terasse/platting helt nede på bakken, som jeg aldri har opplevd at noe har kommet seg under. Hvis vi skal se under, er vi nødt til å skru av plankene og titte. Nå i dag, etter vi kom hjem fra hytta i pinsen, har er den ene hunden min helt vill. Hun sniffer og bjeffer mot et spesielt område på plattingen. Graver og virker helt fra seg. Jeg lurer på om noe har kommet seg under der. Vi hører ingen lyder. Ikke noe mjauing eller pip. Ikke noe rasling. Plutselig kom jeg til å tenke på pinnsvin. Pleier de å krype under sånn? Er de relativt stille av seg? Skal selvfølgelig få sjekket det ut så fort som mulig. Ønsker ikke at et dyr lider under der. Er bare veldig vanskelig å komme frem under der, og plankene er så tett at det ikke er mulig å se igjennom. Kan ikke skjønne hvordan noe kan ha kommet seg inn under:(
ZingZing Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Det kan hende at pinnsvinet trives veldig godt der det er. Det er tvilsomt at det trenger hjelp utover at du ikke rydder for mye. Pinnsvin liker å gjemme seg. Og er det pinnsvin du har slipper du brunsnegler. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Rotter trenger bare en åpning på størrelse med et kronestykke... mus er vel under 1cm. Anonymkode: 314d6...69c 3
MammaLinda Skrevet 2. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2020 2 minutter siden, ZingZing skrev: Det kan hende at pinnsvinet trives veldig godt der det er. Det er tvilsomt at det trenger hjelp utover at du ikke rydder for mye. Pinnsvin liker å gjemme seg. Og er det pinnsvin du har slipper du brunsnegler. ahaa, så du tror ikke det lider, dersom det skulle være et pinnsvin? Det er ikke noe gress eller planter der, bare beleggningsstein
ZingZing Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 Akkurat nå, MammaLinda skrev: ahaa, så du tror ikke det lider, dersom det skulle være et pinnsvin? Det er ikke noe gress eller planter der, bare beleggningsstein Da heller jeg mer mot rotte. Så for meg en terrasse med jord og litt gress under
MammaLinda Skrevet 2. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rotter trenger bare en åpning på størrelse med et kronestykke... mus er vel under 1cm. Anonymkode: 314d6...69c Ahaa, men tror du ikke det ville vært litt mer aktivitet kanskje da? Virker som om "dyret" kun er på ett sted, og ikke forflytter seg noe særlig
MammaLinda Skrevet 2. juni 2020 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2020 Har hatt pinnsvin i gårdsplassen tidligere, og vet det er mye pinnsvin i området. Har også hatt mus i veggen også, siden vi bor i et gammelt hus, og da hører man jo gjerne at de romsterer litt rundt?
Blålilla Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 Typisk sted for rottebol. De graver seg gjerne ganger i jorden. Og siden de er sky og nattaktive så hører du de ikke.
MammaLinda Skrevet 2. juni 2020 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2020 17 minutter siden, Blålilla skrev: Typisk sted for rottebol. De graver seg gjerne ganger i jorden. Og siden de er sky og nattaktive så hører du de ikke. Uff, ok takk. Hmm får se
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #10 Skrevet 6. juni 2020 Vi har pinnsvin under terrassen. Anonymkode: b6cdc...336
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå