AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Samboer og jeg har mye sex, vanligvis flere runder om dagen. Han har alltid vært interessert i bondage, men ikke levd det ut så mye før han traff meg. Vi bruker leker og binding ofte, flere ganger i uka, han er samtidig opptatt av å ikke skade meg eller gjøre meg vondt. Samtidig vet jeg at han skulle ønske at han kunne spanke meg litt hardere, kaste meg mer rundt i senga og dra hardere i håret osv. Synes det er flaut å si rett ut at han gjerne får lov å bli litt tøffere i senga, hvordan gå frem? Anonymkode: c4e40...a40 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Sex flere ganger om dagen bør dere unngå, brenner ut forholdet. Samtidig er du flau over å snakke med din partner om sex, så det betyr at du er altfor umoden til å ha sex. Derfor bør du ta en pause, bli mer voksen og moden. Mens du venter kan du utforske din egen kropp analt og vaginalt med leketøy. Anonymkode: e1b6b...f01 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Jeg synes det kanskje er enklere å si ting under sex, når jeg lar meg rive litt med. Da ber jeg ham slå meg litt hardere, dra meg i håret eller slikt. Men ellers tenker jeg at om man ikke helt klarer å snakke om det, er man kanskje ikke klar for å leve det ut. Slike ting skal aldri gjøres uten tydelig samtykke. Anonymkode: 955f4...a00 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex flere ganger om dagen bør dere unngå, brenner ut forholdet. Samtidig er du flau over å snakke med din partner om sex, så det betyr at du er altfor umoden til å ha sex. Derfor bør du ta en pause, bli mer voksen og moden. Mens du venter kan du utforske din egen kropp analt og vaginalt med leketøy. Anonymkode: e1b6b...f01 🤣🤣🤣🤣 Det var dagens. Jeg er 42 år, har vært i flere langvarige forhold pluss noen andre partnere før jeg traff samboer. Har flere barn, det samme har han. Har hatt utforskende sex i flere år med samboer. Så nå skal jeg plutselig slutte å ha sex og vente, og utforske min egen kropp som jeg kjenner ut og inn. 🤣🤣🤣 Anonymkode: c4e40...a40 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det kanskje er enklere å si ting under sex, når jeg lar meg rive litt med. Da ber jeg ham slå meg litt hardere, dra meg i håret eller slikt. Men ellers tenker jeg at om man ikke helt klarer å snakke om det, er man kanskje ikke klar for å leve det ut. Slike ting skal aldri gjøres uten tydelig samtykke. Anonymkode: 955f4...a00 Jeg ble oppdratt i veldig religiøs familie der sex var tabu, og vi snakket aldri om det. Jeg har alltid kjent på ubehag ved å snakke om sex, synes det er kleint. Å prøve ut nye ting og ha utforskende sex uten å snakke om det, er imidlertid ingen problem. Heller ikke skrive om sex på meldinger. Anonymkode: c4e40...a40
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 Si det rett ut, menn tar ikke hint. Om du ikke kan prate om det, ikke gjør det. Anonymkode: 4d995...ec7 3
Dominas leketøy Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samboer og jeg har mye sex, vanligvis flere runder om dagen. Han har alltid vært interessert i bondage, men ikke levd det ut så mye før han traff meg. Vi bruker leker og binding ofte, flere ganger i uka, han er samtidig opptatt av å ikke skade meg eller gjøre meg vondt. Samtidig vet jeg at han skulle ønske at han kunne spanke meg litt hardere, kaste meg mer rundt i senga og dra hardere i håret osv. Synes det er flaut å si rett ut at han gjerne får lov å bli litt tøffere i senga, hvordan gå frem? Anonymkode: c4e40...a40 Hyl det ut midt i akten...... kom igjen (navn kallenavn etc...) ta i så jeg merker det !!!!! Dra meg i håret, jeg er ikke av glass kjekken... Endret 2. juni 2020 av Dominas leketøy 1
Fioljenta Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 Menn skjønner ikke hint. Så jeg har lært meg til å si ting rett ut. Og du tror jo han selv ønsker å være litt råere, så hva holder deg egentlig tilbake? Jeg har kanskje hatt det litt på samme måte som deg. Jeg syntes det var litt rart/flaut at jeg egentlig ønsket noe råere når jeg samtidig satte pris på det vi hadde. Noe vi har prøvd er å lage masse lapper med sexutfordringer til oss selv. Noen «snille» og noen mer «ekstreme» som vi kanskje kunne tenke oss eller i det minste ville teste om vi likte. Og så trakk vi. På den måten kunne jeg snike jeg inn noen litt ekstreme... 1
kisskissbangbang Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble oppdratt i veldig religiøs familie der sex var tabu, og vi snakket aldri om det. Jeg har alltid kjent på ubehag ved å snakke om sex, synes det er kleint. Å prøve ut nye ting og ha utforskende sex uten å snakke om det, er imidlertid ingen problem. Heller ikke skrive om sex på meldinger. Anonymkode: c4e40...a40 Så kan du ikke bare skrive det til ham? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 Ikke gå i fella som så mange gjør, å tro at han kan lese tanker. Vær helt klar og åpen på hva du ønsker, og se hva han gir av respons. Hvis han liker å gjøre det, så skal det nok ikke noe mer til, men hvis det er noe han allerede sliter litt med å gjennomføre (luggingen for eksempel er jo der allerede, men du vil ha hardere) så kan det hende dere burde ta en lenger prat om det. Var selv i et langt forhold med ei som ville ha det slik du beskriver, men for min del slet jeg med tanken på å gjøre noen jeg er glad i vondt (jeg er som et lam 😛). Så etter litt prat og etter å ha blitt trygg på det, som var nytt for meg, så utforsket vi, med resultatet at vi begge ble fornøyde. En erfaring jeg har tatt med meg siden også. Anonymkode: f7ab2...aa2
duplexx Skrevet 2. juni 2020 #11 Skrevet 2. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboer og jeg har mye sex, vanligvis flere runder om dagen. Han har alltid vært interessert i bondage, men ikke levd det ut så mye før han traff meg. Vi bruker leker og binding ofte, flere ganger i uka, han er samtidig opptatt av å ikke skade meg eller gjøre meg vondt. Samtidig vet jeg at han skulle ønske at han kunne spanke meg litt hardere, kaste meg mer rundt i senga og dra hardere i håret osv. Synes det er flaut å si rett ut at han gjerne får lov å bli litt tøffere i senga, hvordan gå frem? Anonymkode: c4e40...a40 Min særs uerfarne kjæreste får det i små drypp. Rett før han (eller jeg) kommer kan jeg si "ta meg hardere". Eller etter en halvtime med pøking som for han er himmelen, mens det for meg blir litt enforsmig, kan jeg fint si på en pen måte "gjør hva du vil med meg", eller "har du lyst å bare ta meg litt?". Evnt. forteller jeg han over morgenkaffen at "det var utrolig deilig når du bare tok tak i meg i doggy og kjørte på mens du kom, gjør det igjen". Altså du må nesten bare si det rett ut. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #12 Skrevet 2. juni 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble oppdratt i veldig religiøs familie der sex var tabu, og vi snakket aldri om det. Jeg har alltid kjent på ubehag ved å snakke om sex, synes det er kleint. Å prøve ut nye ting og ha utforskende sex uten å snakke om det, er imidlertid ingen problem. Heller ikke skrive om sex på meldinger. Anonymkode: c4e40...a40 Det er bare å øve på, tenker jeg. Sex blir best når man klarer å kommunisere om det. Anonymkode: 955f4...a00 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #13 Skrevet 2. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: 🤣🤣🤣🤣 Det var dagens. Jeg er 42 år, har vært i flere langvarige forhold pluss noen andre partnere før jeg traff samboer. Har flere barn, det samme har han. Har hatt utforskende sex i flere år med samboer. Så nå skal jeg plutselig slutte å ha sex og vente, og utforske min egen kropp som jeg kjenner ut og inn. 🤣🤣🤣 Anonymkode: c4e40...a40 Ligeså. Hvorfor klarer du ikke å kommunisere med mannen din da? For et tåpelig svar. Anonymkode: e1b6b...f01
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #14 Skrevet 2. juni 2020 Menn tar ikke hint. Anonymkode: 9abce...be0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #15 Skrevet 2. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 42 år Da burde du hvertfall ha skjønt at menn ikke tar hint, og hvor viktig det er å kunne prate om ting. Man kan lære vekk ting man lærte i barndommen, om man vil. Anonymkode: 4d995...ec7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #16 Skrevet 2. juni 2020 Jeg sier det rett ut mens vi holder på. Slår han ikke hardt nok sier jeg "hardere", og da merker jeg også at pikken blir hardere 😄 Anonymkode: 08d24...961
Fioljenta Skrevet 2. juni 2020 #17 Skrevet 2. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble oppdratt i veldig religiøs familie der sex var tabu, og vi snakket aldri om det. Det snakkes lite om sex i mine kristne kretser, men jeg fant ut at sex ikke bør være tabu mellom mannen min og meg. Øvelse gjør mester. I starten var det vanskelig. Nå går det heldigvis veldig greit å snakke om sex. Dere kan jo øve på å snakke om sex ved å stille hverandre spørsmål. (Jeg har laget over 100 spørsmål om sex for par her.)
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #18 Skrevet 2. juni 2020 Du skal gjøre mot andre, som du vil at andre skal gjøre mot deg, eller noe i den duren, mener jeg å huske at jeg lærte på skolen engang. Tør du ikke å si det, så vis ham det. Det burde være ganske tydelig. Vi menn trenger T Y D E L I G E hint. Anonymkode: e8883...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå