AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Jeg trives ikke i yrket mitt, og det har gått så langt at jeg alltid er psykisk lei og sliten. Gruer meg hver dag til å gå på jobb. Jeg har utdanning som barne og ungdomsarbeider, men vil ikke jobbe med noe innen det. Vil begynne på en helt ny karriere, men vet ikke hvilke jobber man kan få uten relevant erfaring? Ønsker ikke butikkjobb da jeg har forsøkt det før. !!: kan ikke ta utdanning på universitet ennå da jeg må ta opp fag men har ikke motivasjon til det akkurat nå. Anonymkode: 872bc...5da
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Bofelleskap for funskjonshemmede. Veldig bra og avslappende jobb, avhengig av hvor du jobber. Det er dog vanskelig å få fast stilling 😕 Anonymkode: 46378...52a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Så trist at du ikke trives på jobben din. Dessverre tror jeg ikke du er alene om å ikke trives så godt men det er godt å høre at du ønsker å gjøre noe med det. Alt for mange blir i jobber de ikke trives i og det er jo trist siden mange av oss jobber 1/3 av døgnet 5 dager i uken. Har du vurdert å snakke med en karriere rådgiver eller få den en mentor? Personlig har jeg hatt god erfaring med å få hjelp til å finne ut hva jeg brenner for, hva gjør meg lykkelig etc. Når dette er på plass hjelper de deg å tørre å satse på egne drømmer. Det kan være skummelt å skulle gjøre noe helt annet. Masse lykke til! Anonymkode: 46b60...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå