AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Hei! Jeg har fått karakteren A på eksamen, og skal forsvare denne muntlig imorgen. Jeg gruer meg så sinnsykt mye og aner ikke hva jeg kan forvente? Har dere noen tips? Er forresten innenfor helse. Anonymkode: a578b...d17
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Har du fått A så tenker jeg at det faglige sitter godt. Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg brukt tid på å forbedre presentasjonsteknikken da dette har mye å si for helhetsinntrykket. Anonymkode: 1ea8c...dc2 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Gratulerer så masse med en A! Jeg sier meg enig i personen over om at det høres ut som du har god faglig forståelse og at å jobbe med presentasjonsteknikker kan være lurt. Masse gode videotips på youtube. Masse lykke til! Anonymkode: 1c173...fb4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Tenker også at du burde ha det meste i boks hvis du fikk A på eksamen. Nå spørs det selvsagt hva eksamen gikk ut på, men jeg ville forberedt meg på oppgaver rundt refleksjon, siden de nok vil forvente at du «tenker selv» for en A. Og om du ville gjort noe annerledes (hvis det f.eks er en bacheloroppgave) (og hvorfor du ikke gjorde det), og hvordan det kunne påvirket resultatene dine. Anonymkode: 07d06...dd0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 Jeg fikk også A på bacheloren og det var jo bare å fortelle om hva jeg hadde skrevet om i oppgaven. Ble ikke stilt til veggs eller noe. Anonymkode: 23724...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk også A på bacheloren og det var jo bare å fortelle om hva jeg hadde skrevet om i oppgaven. Ble ikke stilt til veggs eller noe. Anonymkode: 23724...7cb Det kan være lurt å reflektere rundt om du kunne ha gjort noe annerledes f.eks Anonymkode: ba99a...f60 1
Lykkeligliten Skrevet 3. juni 2020 #7 Skrevet 3. juni 2020 På 2.6.2020 den 12.00, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har fått karakteren A på eksamen, og skal forsvare denne muntlig imorgen. Jeg gruer meg så sinnsykt mye og aner ikke hva jeg kan forvente? Har dere noen tips? Er forresten innenfor helse. Anonymkode: a578b...d17 Hvordan gikk det?😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #8 Skrevet 3. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være lurt å reflektere rundt om du kunne ha gjort noe annerledes f.eks Anonymkode: ba99a...f60 Når man har fått A så er det sjeldent at det er så voldsomt mye man kunne gjort annerledes. Nå fikk jeg som sagt A og forsvarte oppgaven og fikk fortsatt A. Dette er 2 år siden. Anonymkode: 23724...7cb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #9 Skrevet 3. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Når man har fått A så er det sjeldent at det er så voldsomt mye man kunne gjort annerledes. Nå fikk jeg som sagt A og forsvarte oppgaven og fikk fortsatt A. Dette er 2 år siden. Anonymkode: 23724...7cb Jeg fikk spørsmål om hva mer jeg ville gjort med oppgaven hvis jeg fikk mer tid, og jeg gikk da igjennom noen punkter jeg kunne videreutviklet/skrevet mer om. A som forble A, jeg tror det er lurt å forberede seg på noe i den duren uansett hva. Anonymkode: b59a4...75b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #10 Skrevet 3. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man har fått A så er det sjeldent at det er så voldsomt mye man kunne gjort annerledes. Nå fikk jeg som sagt A og forsvarte oppgaven og fikk fortsatt A. Dette er 2 år siden. Anonymkode: 23724...7cb Nei, det er *alltid* ting man kunne gjort annerledes. Hvis man ikke kan se det og reflektere rundt det, ryker man fort ned i karakter når man skal forsvare oppgaven muntlig. Mvh sensor Anonymkode: 07d06...dd0 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #12 Skrevet 3. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er *alltid* ting man kunne gjort annerledes. Hvis man ikke kan se det og reflektere rundt det, ryker man fort ned i karakter når man skal forsvare oppgaven muntlig. Mvh sensor Anonymkode: 07d06...dd0 Sensor var tydeligvis svært fornøyd med mitt fremlegg om oppgaven siden jeg ikke røk ned i karakter Jeg hadde en svært bra oppgave og det var rett og slett ikke mye jeg kunne gjort bedre, og det uttrykte sensor også, så Det er ikke meningen at sensor skal prøve å ta studentene når de forsvarer oppgaven og forsøke at de skal få dårlig karakter heller, så hvis du tror det har du misforstått hva det innebærer å være sensor. Anonymkode: 23724...7cb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #13 Skrevet 4. juni 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sensor var tydeligvis svært fornøyd med mitt fremlegg om oppgaven siden jeg ikke røk ned i karakter Jeg hadde en svært bra oppgave og det var rett og slett ikke mye jeg kunne gjort bedre, og det uttrykte sensor også, så Det er ikke meningen at sensor skal prøve å ta studentene når de forsvarer oppgaven og forsøke at de skal få dårlig karakter heller, så hvis du tror det har du misforstått hva det innebærer å være sensor. Anonymkode: 23724...7cb Jeg tror det er et og annet du har misforstått... det handler ikke om å «ta» noen eller prøve å få ned studentens karakter, men at studenten har modenhet og kunnskap nok til å se at ting alltid kan gjøres annerledes og reflektere rundt det. Det er bortimot et standardspørsmål på disputaser, for eksempel. Anonymkode: 07d06...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå