AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Hei. Jeg skal på intervju som innkøpsrådgiver i en fylkeskommune snart. Jeg regner med at de skal spørre om hva jeg forventer i lønn, men vet ikle helt hva som er en realistisk sum. Stillingen krever kun høyskole/universitet, men jeg har master i rettsvitenskap. Jeg har heller ikke noe relevant erfaring, men har jobbet 6 år i barnehager/helsevesen. I vår kommune betaler de ca 520 000 for stillinger som krever master, og 420k for bachelor. Er det noen her som har fått stilling i en kommune/fylkeskommune som har lyst til å dele sin lønn? Hva kan jeg realistisk sett kreve i lønn? Jeg vil gjerne ha jobben, men tror ikke jeg er interessert i lønn under 500k i året etter å ha studert så lenge 🤔 Anonymkode: de621...d6b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Alle lektorer i videregående skole jobber i fylkeskommunen. Der er lønna 514.000 for kun master og 0 år ansiennitet. Jeg aner ikke om vi lektorer får sammenlignbar lønn med andre yrkesgrupper i fylkeskommunen. Anonymkode: d6922...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå