AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Jeg er i uke 39, og er så utrolig sliten. Jeg har en ufattelig aktiv baby, og nå har sparkene og bevegelsene blitt så ubehagelig og vonde at ingenting er komfortabelt. Om jeg står, sparker hun nedover på blæra. Om jeg sitter, er det nedover i skambeinet og lysken. Om jeg ligger presser hun overalt. Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal få slappet av eller sovi! Maseriene er jo behagelige i forhold. 🙈 Og det er ikke små bevegelser, de diverse kroppsdelene står ofte cm ut av magen min. Kroppen spenner seg, og jeg har så mye nedpress at jeg automatisk kniper igjen. Jeg kommer til å være helt utmattet til fødsel - for det er aller verst når jeg ligger! Noen andre som har hatt det så "ille" med bevegelsene? Og hva slags stilling var i såfall den beste for deg da, for å få slappet av? Anonymkode: 76cea...62c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Jeg syns også det var helt ille på slutten. Vondt og press over alt, og måtte rugge på magen for få til å tisse når jeg måtte pga. presset på urinveiene. Litt tidligere i svangerskapet var babyen ofte rolig når jeg gikk tur, men det orket jeg virkelig ikke da jeg var i uke 39. Ikke er det greit å få til med maserier heller. Jeg halvt satt og halvt lå på siden i senga med ei stor hotellpute og ei mindre pute mellom knærne, men babyen var ikke rolig. Så jeg hørte mye på podcast mens jeg prøvde å hvile i stedet for å sove. Det var ikke så mye positivitet og tips her, merker jeg. Men du er snart i mål nå da. Jeg føler virkelig at jeg har sovet godt nå etter fødselen til tross for oppvåkninger for amming og annet. Lykke til med siste innspurt! Anonymkode: e097b...9c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå