frizzbee Skrevet 29. juni 2005 #1 Skrevet 29. juni 2005 samboeren min skal ut å shoppe dress, en mørk en. blir sikkert svart hvis jeg kjenner han rett. ...og jeg er nervøs for at han ender opp med en som er gubbete er det noe som er inn eller ut når det gjelder vanlige dresser? (skal brukes til f.eks bryllup) har dere noen merker å anbefale?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2005 #2 Skrevet 29. juni 2005 Jeg ville ikke brydd meg så mye om hva som er moderne nå og ikke, kjøp en som er tidløs og klassisk. De i butikken vet helt sikkert hva som er passende, stol på de
Gjest gjesten Skrevet 30. juni 2005 #3 Skrevet 30. juni 2005 Gubben her i huset bruker endel dress i jobbsammenheng. En lite tips ikke kjøp på Dressmann, gå heller til en Match- eller VIC- butikk og legg i noen tusen om dressen skal brukes i bryllup. En skikkelig dress som virkelig passer er verdt det den koster. Noen av de merkene som har holdt best er: Peter Michael (Easy Travel er såkalt krøllefri) og Van Gils, men også et par dresser av Yves Sant Laurent (usikker på hvordan det skrives). Om du bor i Oslo- området vil jeg anbefale en tur innom Follestad, de kan virkelig herreklær .
Gjest gjesten Skrevet 30. juni 2005 #4 Skrevet 30. juni 2005 Gubben her i huset bruker endel dress i jobbsammenheng. En lite tips ikke kjøp på Dressmann, gå heller til en Match- eller VIC- butikk og legg i noen tusen om dressen skal brukes i bryllup. En skikkelig dress som virkelig passer er verdt det den koster. Noen av de merkene som har holdt best er: Peter Michael (Easy Travel er såkalt krøllefri) og Van Gils, men også et par dresser av Yves Sant Laurent (usikker på hvordan det skrives). Om du bor i Oslo- området vil jeg anbefale en tur innom Follestad, de kan virkelig herreklær .
mari Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 det er veldig mye finere med en som er formsydd enn en som er løs. Mannen min kjøpte van gils dress for 3 år siden som nå ser ut som et telt (den var veldig fin da den var ny, men moten var en annen) så da vi var i frankrike kjøpte han en ny formsydd lys dress som var litt sånn aviation aktig. Veldig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå