Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min skal ut å shoppe dress, en mørk en. blir sikkert svart hvis jeg kjenner han rett. ...og jeg er nervøs for at han ender opp med en som er gubbete :ler:

er det noe som er inn eller ut når det gjelder vanlige dresser? (skal brukes til f.eks bryllup)

har dere noen merker å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg så mye om hva som er moderne nå og ikke, kjøp en som er tidløs og klassisk.

De i butikken vet helt sikkert hva som er passende, stol på de :)

Gjest gjesten
Skrevet

Gubben her i huset bruker endel dress i jobbsammenheng. En lite tips ikke kjøp på Dressmann, gå heller til en Match- eller VIC- butikk og legg i noen tusen om dressen skal brukes i bryllup. En skikkelig dress som virkelig passer er verdt det den koster.

Noen av de merkene som har holdt best er: Peter Michael (Easy Travel er såkalt krøllefri) og Van Gils, men også et par dresser av Yves Sant Laurent (usikker på hvordan det skrives).

Om du bor i Oslo- området vil jeg anbefale en tur innom Follestad, de kan virkelig herreklær :) .

Gjest gjesten
Skrevet

Gubben her i huset bruker endel dress i jobbsammenheng. En lite tips ikke kjøp på Dressmann, gå heller til en Match- eller VIC- butikk og legg i noen tusen om dressen skal brukes i bryllup. En skikkelig dress som virkelig passer er verdt det den koster.

Noen av de merkene som har holdt best er: Peter Michael (Easy Travel er såkalt krøllefri) og Van Gils, men også et par dresser av Yves Sant Laurent (usikker på hvordan det skrives).

Om du bor i Oslo- området vil jeg anbefale en tur innom Follestad, de kan virkelig herreklær :) .

Skrevet

Follestad var en god idè! :)

Skrevet

det er veldig mye finere med en som er formsydd enn en som er løs. Mannen min kjøpte van gils dress for 3 år siden som nå ser ut som et telt (den var veldig fin da den var ny, men moten var en annen) så da vi var i frankrike kjøpte han en ny formsydd lys dress som var litt sånn aviation aktig. Veldig fint!

Skrevet

Varners kan også være en god idé :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...