Gå til innhold

Hun puttet nummerlappen i munnen og spritet hendene.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke grei oppførsel, men synes det er litt hysterisk å la varene ligge i karantene i ei uke. Ta på plasthansker og ta varene ut av emballasjen, eller vask dem med antibac.

Anonymkode: daeaa...35c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Villja
Skrevet

Bør ikke den apotekansatte sprite hendene sine mellom hver kunde🤔

Skrevet

Minner meg om en lignende hendelse jeg så på butikken i starten av utbruddet. En mann skulle betale i kassen og brukte ene kanten på kortet til å trykke inn koden og konsentrerte seg for å trykke dem inn..Så etter at han trukket OK og ventet på godkjent og kvittering sto han med den samme kanten og klødde seg PÅ LEPPA.. 😂 

Skrevet
På 2.6.2020 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Ikke sant. Ikke kan de skrive korrekt norsk heller

Anonymkode: 65a30...c05

Alt man skal kritisere folk for på nett. Ikke noe med saken å gjøre, men du måtte bare..

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Villja said:

Bør ikke den apotekansatte sprite hendene sine mellom hver kunde🤔

Ingen tåler å sprite hendene flere hundre ganger om dagen.

Anonymkode: 42240...da4

• Liker 4
Gjest Villja
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen tåler å sprite hendene flere hundre ganger om dagen.

Anonymkode: 

Jeg gjør det. Jobber i et liknende yrke, og hvis jeg har tatt på noe som helst en annen person har tatt på, så spriter jeg meg!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke grei oppførsel, men synes det er litt hysterisk å la varene ligge i karantene i ei uke. Ta på plasthansker og ta varene ut av emballasjen, eller vask dem med antibac.

Anonymkode: daeaa...35c

Like hysterisk med plasthasker. 

Hvem i helvete vasker varene med antibac?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/2/2020 at 1:25 PM, AnonymBruker said:

Husk at halvparten av befolkningen er under gjennomsnittlig intelligent.

Du vet hvordan gjennomsnittsregning fungerer, ikke sant? 😮

Anonymkode: 87b54...4cc

• Liker 1
Gjest Villja
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det der er ikke særlig bra for huden din i det lengre løp...                

Anonymkode: 9b7b3...71b

Hva tror du sykepleiere, leger, sykehjemsansatte, ambulansepersonell osv gjør hver dag på jobb, selv når det ikke er korona? Jo, de bruker sprit flere titalls ganger hver vakt. Bruker man spriten riktig, ødelegges ikke huden.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke et problem på mitt lokale apotek hvertfall. Her har vi søppelbætte ved skranken som kunder selv kaster nummerlappen i. Lappen er bare en kølapp som skal vise at du er rett nummer i køen, og ikke en lapp som betjeningen trenger å ta på.

Syns du det er et problem, så foreslå for apoteket at de setter et spann foran skranken for kunder til å kaste kølappene i selv. Vipps er problemet løst. 

Men om personen er smittebærer og ikke vet om det er det ikke noe hverken du eller betjening på apoteket kan gjøre da viruset allerede vil være i lufta.

Anonymkode: 81ca1...fdb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Inteligensnivået rundt om er dessverre ikke helt på topp.

Anonymkode: a1c64...be2

• Opprett ny...