Rainb Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Hun var med noen venninner og de drakk,koste seg. Så ble hun litt alene for hun ville utforske litt. Ville du sjekke henne opp ved å spandere en øl? Det ble god kjemi mellom dere, ville du spørre henne om å bli med henne hjem?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Aldri. Finnes ikke tiltrekkende. Kun vest-europeere. Anonymkode: 77d89...eda 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Er du asiat ? Det er da mange menn som liker asiatiske kvinner. Men asiater er som andre folk. Noen er pene og noen er ikke pen. Anonymkode: ab7bd...9fa
draug 75 Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Isolert sett: hvorfor ikke? Det finnes jo ganske mange asiater, men det er jo ikke slik at man blånekter eller hiver seg på bare for at jenta/ kvinna er asiat.
Rainb Skrevet 2. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du asiat ? Det er da mange menn som liker asiatiske kvinner. Men asiater er som andre folk. Noen er pene og noen er ikke pen. Anonymkode: ab7bd...9fa Jeg vet lite om sjekking markedet , derfor spørre
Rainb Skrevet 2. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2020 34 minutter siden, draug 75 skrev: Isolert sett: hvorfor ikke? Det finnes jo ganske mange asiater, men det er jo ikke slik at man blånekter eller hiver seg på bare for at jenta/ kvinna er asiat. Tror du ikke at de ønsker seg mer enn bare sex?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 3 minutter siden, Rainb skrev: Tror du ikke at de ønsker seg mer enn bare sex? Ikke nødvendigvis. Anonymkode: 13a8b...328
likestilling Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 3 timer siden, Rainb skrev: Hun var med noen venninner og de drakk,koste seg. Så ble hun litt alene for hun ville utforske litt. Ville du sjekke henne opp ved å spandere en øl? Det ble god kjemi mellom dere, ville du spørre henne om å bli med henne hjem? Det kommer jo helt an på situasjon, men asiat eller ikke ville ikke hatt noe å si.... kjemi, ja
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 Ja, definitivt. Rent utseendemessig er de de vakreste kvinnene på jorden. Anonymkode: 85569...a17
draug 75 Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 10 timer siden, Rainb skrev: Tror du ikke at de ønsker seg mer enn bare sex? Hvem snakker om hva "de" vil ha? Jeg snakker om hva jeg vil ha. Så kunne det kanskje åpne for noe mer enn "bare" sex etterhvert, det fikk vi se på. Det er ikke noe forskjell på om hun var norsk, samisk, japaner, svensk, namibier, burmesisk, indisk, maongolsk, latina, fillippina....
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #11 Skrevet 3. juni 2020 13 timer siden, draug 75 skrev: Hvem snakker om hva "de" vil ha? Jeg snakker om hva jeg vil ha. Så kunne det kanskje åpne for noe mer enn "bare" sex etterhvert, det fikk vi se på. Det er ikke noe forskjell på om hun var norsk, samisk, japaner, svensk, namibier, burmesisk, indisk, maongolsk, latina, fillippina.... Tror ikke at noen gidder å ha noe med deg å gjøre når du bare tenker på hva du vil ha. Anonymkode: 76369...382
Sphere Skrevet 3. juni 2020 #12 Skrevet 3. juni 2020 Dersom hun fanget min interesse, kunne jeg nok godt ha gjort det. Ville ikke sett på det som noe negativt at hun hadde asiatisk utseende. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #13 Skrevet 3. juni 2020 Dessverre så liker jeg ikke asiatisk utseendet, så med mindre kjemien er ekstremt god hadde jeg stått over. Anonymkode: 4f1da...207 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå