Jens Skrevet 29. juni 2005 #1 Del Skrevet 29. juni 2005 Vi skal ut og reise og jeg trenger en toalett mappe til alle tingene hans. Har vært på baby shop og barnevogn huset men der hadde de ikke noe. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zitrus Skrevet 29. juni 2005 #2 Del Skrevet 29. juni 2005 H&M eller veskeforretninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. juni 2005 #3 Del Skrevet 29. juni 2005 Lille niese har en fra Body Shop med masse dyr på. Den er kjempepopulær avledning når det ikke er så gøy å skifte bleier eller pusse tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 29. juni 2005 #4 Del Skrevet 29. juni 2005 Her er en: http://stores.kiwi-kid.com/Search.bok?cate...%3A--Fleurville De leverer til Norge. Ellers kan du jo bare kjøpe en vanlig toalettmappe til sønnen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tulla1 Skrevet 29. juni 2005 #5 Del Skrevet 29. juni 2005 jentene her i huset har en fra hm. suveren og søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 29. juni 2005 #6 Del Skrevet 29. juni 2005 Får man ikke en liten mappe fra Natusan på sykehuset lenger? Har brukt de i alle år, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjoerg Skrevet 29. juni 2005 #7 Del Skrevet 29. juni 2005 sy en selv, eler be noen du kjenner. Min mor sydde etter mønster en romslig flott toalettveske til min lille, i koselig barnemønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 29. juni 2005 #8 Del Skrevet 29. juni 2005 Obaibi (finnes både i Oslo City og på Aker Brygge) har toalettmapper for barn/baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubajuba Skrevet 29. juni 2005 #9 Del Skrevet 29. juni 2005 selger ikke barnevognsfabrikantene stellebager lenger? Det hadde jeg til mine barn, med plass til det meste barnet trengte samt en liten stellematte. Jeg syntes den var helt ideel, disse må da vel finnes ennå, enten hos Brio eller Simo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå