AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Hei! Finnes det kjerringråd for å få jente, og er det noen som har testet de med hell?😂 skal begynne prøvingen i juli og det skader jo ikke å prøve noen kjerringråd! Eller er det virkelig helt tilfeldig? Finner iallfall lite forskning. Anonymkode: 53d0f...49d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Dette er tilfeldig og du burde være glad for det du får. Er gutter mindre verd? Anonymkode: dea46...879
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er tilfeldig og du burde være glad for det du får. Er gutter mindre verd? Anonymkode: dea46...879 Selvsagt ikke men har en gutt fra før. Anonymkode: 53d0f...49d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er tilfeldig og du burde være glad for det du får. Er gutter mindre verd? Anonymkode: dea46...879 Hadde du skrevet «er jenter mindre verdt» om det handlet om kjerringråd for å få gutt? Tviler. Anonymkode: 13297...228
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde du skrevet «er jenter mindre verdt» om det handlet om kjerringråd for å få gutt? Tviler. Anonymkode: 13297...228 Enig, tenk at det skal bære så tabu å spørre om dette? Jeg spør jo om KJERRINGRÅD, noe som åpenbart ikke er helt sikkert. Jaja. Håper noen vet noen😂 Har lest om sex 2-3 dager før eggløsning, men kan man i teorien bli gravid med jente på eggløsningsdagen også? Anonymkode: 53d0f...49d 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Finnes det kjerringråd for å få jente, og er det noen som har testet de med hell?😂 skal begynne prøvingen i juli og det skader jo ikke å prøve noen kjerringråd! Eller er det virkelig helt tilfeldig? Finner iallfall lite forskning. Anonymkode: 53d0f...49d Ikke ønsk deg det ene eller det andre. Klarer du å bli gravid skal du være taknemmlig. Vi er maaange i dette forumet som har prøvd i mange år og har vært gjennom uttallige ivf forsøk, så for oss er det en stor fornermelse å lese slikt. Google heller hvis du er så opptatt av kjønn. Anonymkode: 80c57...e99 3
Juss-jenta Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke ønsk deg det ene eller det andre. Klarer du å bli gravid skal du være taknemmlig. Vi er maaange i dette forumet som har prøvd i mange år og har vært gjennom uttallige ivf forsøk, så for oss er det en stor fornermelse å lese slikt. Google heller hvis du er så opptatt av kjønn. Anonymkode: 80c57...e99 Nå synes ikke jeg at andre skal bestemme hva en person ønsker eller ikke. Og hun skriver jo ingenting om at hun ikke blir takknemlig dersom hun får en gutt til. Dette forumet også for prøvere, ikke kun for de ufrivillig barnløse. Hvis du blir så fornærmet vil jeg anbefale deg å ikke klikke deg inn på tråder som åpenbart virker støtende ut fra tittelen. For øvrig vet jeg dessverre ikke om noen kjerringråd. ☺️ Jeg har bare masse sex og håper jeg blir gravid en dag. Lykke til med prøvingen TS! ❤️ 4
Amatariel Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 Jentesædceller er mer utholdne og overlever lenger, mens guttesædceller svømmer raskerere og dør fortere. Så om man ønsker å prøve å unnfange en jente bør man ha sex så langt unna EL som mulig i forkant. Har man f.eks sex 4 dager før EL og blir gravid, så er det kanskje en stor sjanse for at det er en jentesædcelle som har klart seg. Men oddsen for å ikke bli gravid i det hele tatt er ganske stor om man har sjelden sex rundt EL, så da blir det en vurderingssak. Du kan sjekke ut denne artikkelen https://www.babyverden.no/Prover/Forberedelser/Kan-man-pavirke-barnets-kjonn/ 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå