AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #1 Skrevet 2. juni 2020 Dere som har født før og fødsel startet med rier, hvor lenge gikk dere med uregelmessige rier? Er førstegangs og det begynte kl 18 i går kveld, blir bare vondere og vondere, men ikke mer regelmessig. Hadde vært artig å høre hvor lenge jeg kan risikere å gå sånm her. Anonymkode: 0cbdc...2f2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som har født før og fødsel startet med rier, hvor lenge gikk dere med uregelmessige rier? Er førstegangs og det begynte kl 18 i går kveld, blir bare vondere og vondere, men ikke mer regelmessig. Hadde vært artig å høre hvor lenge jeg kan risikere å gå sånm her. Anonymkode: 0cbdc...2f2 Begynte på morgenen og var uregelmessig frem til jeg har i aktiv fødsel noen få timer senere. Da gikk det over til rier uten pause frem til baby var ute etter et par timer til. Så for meg ble det jo egentlig aldri regelmessig slik man hører om. Aktiv fødsel var i 3 timer, 30 min med pressrier. Anonymkode: 05ab2...233
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Her begynte det på ettermiddagen i 15-tiden, men tok seg ikke opp. Hadde time neste morgen for igangsettelse pga overtid uansett, så da fikk jeg drypp kl 12. Riene tok seg ikke opp før det. Men hadde 3 cm åpning da jeg kom inn da, så de gjorde noe nytte selv om de var uregelmessige og mest irriterende. Anonymkode: 8ac86...b8a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Mine begynte fredag kveld, og jenta ble født søndag midt på dagen. Så nesten halvannet døgn. Vi fikk komme inn på føden lørdag ettermiddag for sjekk, og fikk lov til å vente på sykehuset og fikk noe å sove på (som muligens gjorde at det tok lengre tid, men det gikk fort da jeg endelig kom i aktiv fødsel søndag morgen). Hovedgrunnen til at vi fikk bli var riktignok at det var setefødsel, og det ville blitt keisersnitt søndag morgen om fødselen ikke var skikkelig i gang da. Anonymkode: 8c1b7...44e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #5 Skrevet 2. juni 2020 I min ene fødsel ble de aldri regelmessige, de blir ikke alltid det. Jeg kom inn med opp til 12 min mellom riene, men var likevel over halveis. Min pekepinn var smertene og jeg ønsket derfor en sjekk når jeg opplevde at riene var ganske vonde. Fødsler følger ikke alltid en oppskrift. Anonymkode: 8f03c...0e5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 Jeg har heller ikke fått regelmessige rier under mine to fødsler. Første gang hadde jeg nesten full åpning og barnet ble født 25 minutter etter ankomst på sykehuset på grunn av det. Det var fryktelig vondt etter hvert, men siden pausen mellom riene varierte, trodde vi ikke at det var aktiv fødsel. Så stol litt på magefølelsen din også, blir det veldig vondt, og noen rier kommer veldig tette selv om ikke alle gjør det, er det lurt å ringe føden. Da vi kjørte første gang, hadde jeg 6 minutter mellom enkelte rier, 1 minutt mellom andre. Andre fødsel startet det rett på med mellom 3 og 0,5 minutter mellom. Anonymkode: ed234...6b2 1
GjestSiden2006 Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 hvert 15 minutt i ett døgn, tettere og tettere litt under 48 timer. Startet med vannavgang, tok laaang tid.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 Jeg hadde ikke uregelmessige rier. De startet pang med to minutters mellomrom. Fødselen tok to timer. Anonymkode: 782d9...b52 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 5 timer siden, GjestSiden2006 skrev: hvert 15 minutt i ett døgn, tettere og tettere litt under 48 timer. Startet med vannavgang, tok laaang tid. Hvert 15 minutt er jo regelmessig. Anonymkode: 05ab2...233
Cer3s Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 Mine ble aldri regelmessige 😅 hadde riestorm hvor enkelte knapt rakk å nå bunn før de tok seg opp igjen. Hadde styrtfødsel med 1 time aktiv fødsel. Så riene trenger ikke nødvendigvis å bli regelmessige!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #11 Skrevet 2. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke uregelmessige rier. De startet pang med to minutters mellomrom. Fødselen tok to timer. Anonymkode: 782d9...b52 Helt likt her faktisk. Anonymkode: 06a39...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå