AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Hallo! Man har hørt at vaskemaskinen ikke skal stå (altså kjøre program) på når man legger seg eller når man er borte hjemmefra. Men har det noe å si om vaskemaskinen står på "stand by" hele tiden? Anonymkode: 0c282...36f
newman01 Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Standby? Som at stikkontakt står i støpsel? Det er ganske normalt
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 11 timer siden, newman01 skrev: Standby? Som at stikkontakt står i støpsel? Det er ganske normalt Nei men at selve maskinen står på, men at ingen program er i gang. Ser nå at jeg skrev feil også, mente å skrive oppvaskmaskin haha, Min oppvaskmaskin har en "on"-knapp liksom, og da lyser klokken. Men for å starte et program må jeg jo lukke maskinen, velge program og trykke start. Er det nødvendig å slå av hele maskinen hver gang etter at jeg har brukt den, eller kan den stå "på"? Anonymkode: 0c282...36f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #4 Skrevet 2. juni 2020 Vi setter ofte oppvaskmaskinen på uten at den rekker bli ferdig før vi legger oss eller før vi går ut. Og vaskemaskinen settes også av og til på om kvelden med delay sånn at vasken er klar om morgenen. Vi er i full jobb, unger, fritidsinteresse og har en travel hverdag, er ikke hjemme/våken lenge nok for å følge råd om alt om vi skal få vaska noe. Men skal man følge råd når det kommer til sikkerhet så må du altså skru helt av når du ikke er hjemme eller sover, det holder ikke å sette i standby. https://www.viivilla.no/ovrig/sikkerhet/ikke-forlat-huset-med-oppvaskmaskinen-pa/ Anonymkode: 97473...de2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå