AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Jeg har vært på 8 dates siden august, alle via Tinder. Alle 8 datene ville at vi skulle fortsette å møtes. Jeg ville ikke i noen av tilfellene. Hvorfor? Fordi jeg var fire hakk over dem. Jentene på "mitt eget nivå", matcher meg av og til, men følger aldri opp en samtale /svarer aldri. Så jeg får aldri muligheten til å møte noen av dem. Synd og skam. Jeg er dritlei av å bli valgt vekk av de jentene som burde vært med meg på date. Jeg synes ubalansen i makt på tinder er så ekstrem at det ikke er det spor gøy lenger. Jenter sitter med all makt. Og hva faen skal jeg gjøre. Jeg har gode bilder. Jeg får mange matcher. Men helt seriøst, jeg får ikke den daten jeg fortjener. Jeg dropper tinder. Nå åpner heldigvis byen igjen. Anonymkode: 8145d...c29
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Hahaha, dette kan ikke være seriøst. "Får ikke den daten jeg fortjener" hahahaha Anonymkode: 9f36f...022 36
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Kanskje det er holdningen din som gjør at du ikke får deg dame. Du høres ikke ut som en grei fyr... Anonymkode: c1dab...0a3 25
Gjest Made4u Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Å ta seg en runk senker nok desperasjonsnivået noen hakk, ta deg gjerne flere for jeg ser et behov her...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 TS her. Det er helt reellt. Ikke noe feil med holdningen min. Jeg får ikke den damen jeg fortjener, hvis jeg skal date på tinder. Det er helt sant! Jeg drar flotte damer, men ikke på Tinder. Det må da være andre som har denne erfaringen. Anonymkode: 8145d...c29 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Du får gjøre som andre menn som deg på tinder da, ligge med disse under-damene som vil ha deg samtidig som du leter etter en reell match. Du er åpenbart attraktiv siden du får så mange likes på tinder, men du må helst være veldig attraktiv for å lykkes som mann der. Anonymkode: a473a...78e 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 Tosk. Hvorfor gidder du å date noen om du ikke er interessert i utgangspunktet? Tinder er for så vidt en ubrukelig app der jeg ikke har fått ordna en eneste date, men de jeg har data fra Happn og Sukker har alle vært kvinner jeg har hatt veldig sansen for. Jeg matcher ikke med noen jeg ikke er veldig interessert i, det får heller ta litt tid mellom hver gang. Kvalitet foran kvantitet. Anonymkode: 1b8f4...97b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #8 Skrevet 1. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tosk. Hvorfor gidder du å date noen om du ikke er interessert i utgangspunktet? Tinder er for så vidt en ubrukelig app der jeg ikke har fått ordna en eneste date, men de jeg har data fra Happn og Sukker har alle vært kvinner jeg har hatt veldig sansen for. Jeg matcher ikke med noen jeg ikke er veldig interessert i, det får heller ta litt tid mellom hver gang. Kvalitet foran kvantitet. Anonymkode: 1b8f4...97b Falske forhåpninger. Mange jenter tar bilder som ikke ligner dem. Anonymkode: 8145d...c29
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #9 Skrevet 1. juni 2020 Herregud, du hørers ut som han udugelige fyren som jeg datet som mente han var modellkjekk. Personlighet hans var ikke helt grei og grusom i sengen var han også. Kanskje de damene som du mener du fortjener ikke liker personligheten din. Det hjelper ikke å være modellkjekk når det stinker dritt av personlighet. Anonymkode: 933ce...1b1 12
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #10 Skrevet 1. juni 2020 Du får ikke damer på ditt eget nivå, damer dater oppover ;) Anonymkode: 2abeb...b84 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #12 Skrevet 1. juni 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Det er helt reellt. Ikke noe feil med holdningen min. Jeg får ikke den damen jeg fortjener, hvis jeg skal date på tinder. Det er helt sant! Jeg drar flotte damer, men ikke på Tinder. Det må da være andre som har denne erfaringen. Anonymkode: 8145d...c29 Har du tenkt over om det er dine forhøyet tanker om deg selv som ødelegger for datinglivet ditt? Anonymkode: d6068...cc0 4
RoseFox Skrevet 1. juni 2020 #13 Skrevet 1. juni 2020 Hadde vært interessant å få se et bilde av deg. Du kan godt sende til meg på pm så skal vi se. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #14 Skrevet 1. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, du hørers ut som han udugelige fyren som jeg datet som mente han var modellkjekk. Personlighet hans var ikke helt grei og grusom i sengen var han også. Kanskje de damene som du mener du fortjener ikke liker personligheten din. Det hjelper ikke å være modellkjekk når det stinker dritt av personlighet. Anonymkode: 933ce...1b1 Jeg er ikke han, haha. Jeg ganske enkelt sier at dating på tinder er fullt og helt på jenters premisser. Og jeg, som er kjekk men ikke kjekkest, får ikke sjans, eller det er ekstremt vanskelig og mye vanskeligere enn ellers. 1 minutt siden, Firebarnsmor86 skrev: Hvordan vet du at du et fire hakk over dem? Det er skrevet i frustrasjon. Jeg kom hjem fra en date i dag hvor hun så helt annerledes ut en hvordan hun fremstilte seg selv på profilen. Jeg kjente henne ikke igjen. Videre var studiet hun hadde skrevet opp, ikke fullført og ikke planlagt fullført i det hele tatt. Det er greit nok det at hun ikke har fullført og alle har sine grunner, men ikke skriv at du har master i ditt og datt når du ikke har det. Anonymkode: 8145d...c29 1
Jessic_a Skrevet 1. juni 2020 #15 Skrevet 1. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke han, haha. Jeg ganske enkelt sier at dating på tinder er fullt og helt på jenters premisser. Og jeg, som er kjekk men ikke kjekkest, får ikke sjans, eller det er ekstremt vanskelig og mye vanskeligere enn ellers. Det er skrevet i frustrasjon. Jeg kom hjem fra en date i dag hvor hun så helt annerledes ut en hvordan hun fremstilte seg selv på profilen. Jeg kjente henne ikke igjen. Videre var studiet hun hadde skrevet opp, ikke fullført og ikke planlagt fullført i det hele tatt. Det er greit nok det at hun ikke har fullført og alle har sine grunner, men ikke skriv at du har master i ditt og datt når du ikke har det. Anonymkode: 8145d...c29 Kam forstår frustrasjonen. Vi kvinner er litt heldige med sminke og kan sminke oss par hakk over. Men du bør jobbe litt med holdningene dine mot kvinner 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #16 Skrevet 1. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke han, haha. Jeg ganske enkelt sier at dating på tinder er fullt og helt på jenters premisser. Og jeg, som er kjekk men ikke kjekkest, får ikke sjans, eller det er ekstremt vanskelig og mye vanskeligere enn ellers. Det er skrevet i frustrasjon. Jeg kom hjem fra en date i dag hvor hun så helt annerledes ut en hvordan hun fremstilte seg selv på profilen. Jeg kjente henne ikke igjen. Videre var studiet hun hadde skrevet opp, ikke fullført og ikke planlagt fullført i det hele tatt. Det er greit nok det at hun ikke har fullført og alle har sine grunner, men ikke skriv at du har master i ditt og datt når du ikke har det. Anonymkode: 8145d...c29 Stalltips: legg til folk på snapchat og se selfie først, eller på instagram. Da skal det være vanskelig å bli overrasket over noens utseende når dere treffes. Og så er jo heller ikke utseendet absolutt alt i hele verden heller da. Anonymkode: 9f36f...022 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #17 Skrevet 1. juni 2020 2 minutter siden, RoseFox skrev: Hadde vært interessant å få se et bilde av deg. Du kan godt sende til meg på pm så skal vi se. Hadde jeg kunne stolt på deg, hadde jeg gjort det. Egentlig hadde det vært fint å få en unbiased vurdering av bildene mine, men jeg tør ikke binde dette innlegget til ansiktet mitt. Akkurat nå, Firebarnsmor86 skrev: Kam forstår frustrasjonen. Vi kvinner er litt heldige med sminke og kan sminke oss par hakk over. Men du bør jobbe litt med holdningene dine mot kvinner Dette med "fire hakk" tar jeg tilbake, men det er et uttrykk for frustrasjon. Jeg har gode holdninger til kvinner. Igjen, bare frustrasjon og ikke noe som helst personlig mot kvinner i det hele tatt. Jeg bare "forbanner verden". Eller, jeg forbanner tinder. Jeg klager og syter. Anonymkode: 8145d...c29 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #18 Skrevet 1. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde jeg kunne stolt på deg, hadde jeg gjort det. Egentlig hadde det vært fint å få en unbiased vurdering av bildene mine, men jeg tør ikke binde dette innlegget til ansiktet mitt. Dette med "fire hakk" tar jeg tilbake, men det er et uttrykk for frustrasjon. Jeg har gode holdninger til kvinner. Igjen, bare frustrasjon og ikke noe som helst personlig mot kvinner i det hele tatt. Jeg bare "forbanner verden". Eller, jeg forbanner tinder. Jeg klager og syter. Anonymkode: 8145d...c29 Hva er det du tror jeg skal gjøre med bildet ditt? Jeg har ikke interesse av å henge deg ut, men du bestemmer selv. Blir bare vanskelig å gi deg svar på noe som helst når man ikke aner hvordan du ser ut. Mange menn tror nok de er kjekkere enn de er. Anonymkode: 21e6c...b37 1
Jessic_a Skrevet 1. juni 2020 #20 Skrevet 1. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg kunne stolt på deg, hadde jeg gjort det. Egentlig hadde det vært fint å få en unbiased vurdering av bildene mine, men jeg tør ikke binde dette innlegget til ansiktet mitt. Dette med "fire hakk" tar jeg tilbake, men det er et uttrykk for frustrasjon. Jeg har gode holdninger til kvinner. Igjen, bare frustrasjon og ikke noe som helst personlig mot kvinner i det hele tatt. Jeg bare "forbanner verden". Eller, jeg forbanner tinder. Jeg klager og syter. Anonymkode: 8145d...c29 Send til meg 😎 jeg har jobbet lenge i skjønnhetsbransjen og kan gi deg ærlig tilbakemelding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå