Sandkatt Skrevet 1. juni 2020 #1 Del Skrevet 1. juni 2020 (endret) Noen som kunne tenke seg å bli med i en snapchatgruppe kun for oss som er introverte? Jeg selv kunne ihvertfall tenkt meg en gruppe med likesinnede introverte for litt uformell og uforpliktende småprat i hverdagen. Jeg kan ta initiativ og starte opp en gruppe hvis det er en del interesserte her 😊 Er selv 27 år forresten 👍 Endret 1. juni 2020 av Sandkatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 3. juni 2020 #2 Del Skrevet 3. juni 2020 Jeg vil gjerne bli med:) 36 Akershus her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 3. juni 2020 #3 Del Skrevet 3. juni 2020 Jeg kunne gjerne blitt med 😄 snap virker moro, men jeg er ikke helt der at jeg danser og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 3. juni 2020 #4 Del Skrevet 3. juni 2020 Ikke jeg heller, det vil dere ikke se😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandkatt Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 3. juni 2020 Så bra 😊 da kan dere enten dele snapnavnet deres her eller sende meg en PM her så legger jeg dere til 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 3. juni 2020 #6 Del Skrevet 3. juni 2020 Sendt på pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet 29. juni 2020 #7 Del Skrevet 29. juni 2020 Sendt PM 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M Mads Skrevet 20. februar 2021 #8 Del Skrevet 20. februar 2021 m_konradsen21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskomama Skrevet 7. juli 2021 #9 Del Skrevet 7. juli 2021 Vil bli med. Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittering Skrevet 7. juli 2021 #10 Del Skrevet 7. juli 2021 Sosiale medier og introvert er to ukjente ord som jeg kjenner meg igjen i. Kanskje jeg er bare er mer ekstrem introvert? Orker ikke sosiale medier en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. juli 2021 #11 Del Skrevet 29. juli 2021 er denne aktiv enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå