AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Jeg har gått ned 23 kilo på 4 mnd og har siste 4 dagene vært konstant kvalm som om jeg skal spy.. Hjertebank og svimmel.. Får ikke i meg noe mat pga kvalmen. Ingenting frister. Prøver tvinge i meg mat men er som kroppen kjemper mot.. Vil ikke la meg svelge det ned.. Fester seg i ganen.. Frister heller ikke med drikke, og jeg elsker iskald Pepsi Max.. Er så redd jeg har ødelagt noe i kroppen. Skal ta kontakt med legen i morgen, men ville bare høre om noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 5dee2...90b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Skriv gjerne i tråden her når du har vært med legen. Jeg er utrolig interessert i å vite hvordan du har ødelagt kroppen din med å gå ned i vekt. Du har ikke vært underernært i flere år eller slitt med bulimi i en evighet(?), så tror nok ikke du skal bekymre deg så fryktelig mye. Kan være så mangt annet som feiler kroppen din. Anonymkode: 9b033...77a
Gnå Skrevet 4. juni 2020 #3 Skrevet 4. juni 2020 Hva sa legen? Jeg vet ikke, men det er jo en voldsom nedgang på kort tid, da. Kan det være kroppen som protesterer? Håper det går bedre med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå