Gå til innhold

Til de som har en elsker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordeler og ulemper med å ha en elsker? 

Anonymkode: e56cb...bc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordeler: Spennende, annerledes, erotisk og variabel spice.

Ulemper: Stress, logistikk, dessuten blir en elsker "vanlig" etter hvert slik at det blir mindre spice. Også dårlig samvittighet hvis forholdet er hemmelig, men slikt bør man unngå. Åpenhet eller ingenting.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sex

Følelser 

Anonymkode: 5f2f1...880

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordelen må jo være det dyriske begjæret vi har ovenfor hverandre... og ettersom vi ikke møtes så ofte så er noen kyss nok til å gjøre oss helt ville🤷‍♀️ Ulempen er å få kabelen til å gå opp og stresset med å skjule det 😜

Anonymkode: ebcb4...9af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordelen må jo være det dyriske begjæret vi har ovenfor hverandre... og ettersom vi ikke møtes så ofte så er noen kyss nok til å gjøre oss helt ville🤷‍♀️ Ulempen er å få kabelen til å gå opp og stresset med å skjule det 😜

Har vurdert å få meg elsker siden jeg ikke får sex hjemme og denne anerkjennelsen, men så har jeg begynt å tenke på hvordan jeg skal gjøre dette praktisk i forhold til korona,full jobb og det med at jeg og mannen er oppi hverandre hele tiden.

Vet også at vedkomne ønsker å møte meg osv. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hunmedham skrev:

Fordeler: Spennende, annerledes, erotisk og variabel spice.

Ulemper: Stress, logistikk, dessuten blir en elsker "vanlig" etter hvert slik at det blir mindre spice. Også dårlig samvittighet hvis forholdet er hemmelig, men slikt bør man unngå. Åpenhet eller ingenting.

Jeg forstår alt dette,men når man ikke får denne anerkjennelsen i forhold til sex og når jeg har prøvd å snakke med mannen om at jeg er kåt og at jeg ønsker å ha sex. Jeg har vært åpen om dette og jeg har sagt at nå er det opp til mannen. Jeg fristet å ha en elsker som jeg får denne anerkjennelsen i forhold til sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Har kun elskere selv, er single. Så for meg er det bare fordeler.

Anonymkode: 0af9c...2a6

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår alt dette,men når man ikke får denne anerkjennelsen i forhold til sex og når jeg har prøvd å snakke med mannen om at jeg er kåt og at jeg ønsker å ha sex. Jeg har vært åpen om dette og jeg har sagt at nå er det opp til mannen. Jeg fristet å ha en elsker som jeg får denne anerkjennelsen i forhold til sex. 

*Jeg er fristet til å ha elsker som kan gi meg denne anerkjennelsen i forhold til sex.* 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har kun elskere selv, er single. Så for meg er det bare fordeler.

Anonymkode: 0af9c...2a6

Har snakket med vedkomne (vedkomne som ønsker å møte meg) om dette at dette er vanskelig for min del,men at jeg ønsker å ha en elsker som kan tilfredsstille mine lyster i forhold til sex. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du elsker? Hvordan løser dere dette praktisk med å møte hverandre ? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt enig, men deilig med den spenningen som hemmeligholdelsen medfører. Gir et extra kick. Spesielt når det er så forbudt som i vårt tilfelle, han tilhører svigerfamilien. Heldigvis har begge turnusyrker, så vi kan møtes mye på dagtid.

Anonymkode: f03e9...8cd

Skrevet

Ryddet for kontaktannonser og svar til dette.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du elsker? Hvordan løser dere dette praktisk med å møte hverandre ? 

Jeg har en jeg har møtt i over ett år, vi begynte med å møtes på hotell, de siste gangene har vi møttes,kjørt et øde sted og lekt oss. Neste gang drar jeg nok ned til han. Jeg har vært ærlig her hjemme sagt hvem jeg møter men ikke hva jeg gjør men han vet det nok fordi om det ikke snakkes om😜

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt enig, men deilig med den spenningen som hemmeligholdelsen medfører. Gir et extra kick. Spesielt når det er så forbudt som i vårt tilfelle, han tilhører svigerfamilien. Heldigvis har begge turnusyrker, så vi kan møtes mye på dagtid.

Anonymkode: f03e9...8cd

Absolutt. Det gir et skikkelig ekstra kick😈

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en jeg har møtt i over ett år, vi begynte med å møtes på hotell, de siste gangene har vi møttes,kjørt et øde sted og lekt oss. Neste gang drar jeg nok ned til han. Jeg har vært ærlig her hjemme sagt hvem jeg møter men ikke hva jeg gjør men han vet det nok fordi om det ikke snakkes om😜

Hvordan har du sagt dette hjemme ?

Har lyst til å møte mine to elskere og de har lyst til å møte meg,men jeg vet ikke helt med det praktiske 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Nei her måtte det bare tas opp, han er totalt asexuell,jeg er veldig sexuell. Sa det egentlig bare rett ut jeg.. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei her måtte det bare tas opp, han er totalt asexuell,jeg er veldig sexuell. Sa det egentlig bare rett ut jeg.. 

Hvordan tok han dette?

Sa du bare at du har funnet deg en elsker siden du ikke får det behovet hjemme ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...