Gå til innhold

har fått meg ny pus!

Anbefalte innlegg

Gjest ^me^ ikke innlogget
Skrevet

jeg har lenge ønsket meg en katt til etter tassen døde, det ble så stille med bare en katt (misty). så da fikk jeg endelig overtalt sambo til og få meg en ny hankatt.

så da gikk jeg inn på www.finn.no og så etter annonser etter kattunger som trengte et nytt hjem.

http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=11...&tot=191&page=2

se hva jeg fant! er han ikke skjønn?!

så noen dager etterpå kjørte vi fra haugesund til bergen og hentet den lille kjekkasen!

navnet ble noddy!

han er en liten hyper apekatt som bare vil leke og kose.

min 1 år gamle hunkatt er IKKE så begeistret for den lille krabaten i leiligheten.

hun virker lei seg, vil ikke kose, hun ser nesten ikke på oss..hun kommer bare hjem , spiser, freser og knurrer på noddy og vil bare ut igjen. før var hun en leken, kosete og sosial katt som ikke ville annet enn og ligge i sengen vår og kose og sove.

nå virker det bare som hun prøver og unngå og være inne i leiligeheten.

kommer dette til og forandre seg?

vil ikke at min lille misty skal være ulykkelig!

er det noe jeg kan gjøre?

noddy vil bare bli venner med misty men misty bare freser og knurrer på han?

hun mæler ikke lenger heller og ser veldig utrygg ut når hun er inne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Først og fremst: nyydelig kattunge.

Ang hunkatten din så ser hun nok på den lille som en inntrenger på sitt territorium. Vet ikke hvor lenge siden det er du mistet den andre katten din, men hun har kanskje vært vant til å være alene om oppmerksomheten ei stund?

Nå kommer det nok ei tid hvor de to skal ta mål av hverandre og finne ut hvor grensene går. Det kan nok bli endel "drittslenging" dem i mellom, men høyst sannsynlig så vil jentepusen begynne å gi blaffen når hun finner ut at den lille ikke utgjør noen trussel mot henne.

Pass på at dere gir begge pusene like mye oppmerksomhet slik at hun ikke føler seg oversett så går det nok bra.

De første dagene ville jeg ikke ha latt de to pusene vært alene i samme rom, i tilfelle at de skulle finne på å fly på hverandre.

Gjest Pusemamma
Skrevet

For en nydelig kattunge. Hva slags rase er det, han ser nesten blå ut!

:kul:

Skrevet

tusen takk for svar :P

han er ikke rasekatt, men moren er hellig birma. faren vet vi ikke hvem/hva er..

så noddy har sikkert arvet utseendet av faren antar jeg siden moren ikke er svart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...