Gå til innhold

Hvordan liker man at partneren sover i senga ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan liker dere at partneren ligger i senga med eller uten pysj? 

Anonymkode: 0d434...ace

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi sover nakne 😃

Anonymkode: ebe3b...4ab

Skrevet

Skal vi sove ligger vi stort sett på hver vår kant, da spiller det lite hva man har på.. skal vi kose er det ikke helt det samme med klær på. 

AnonymBruker
Skrevet

Liker best at han er helt naken, uten bokser også. Men virker som han vil ha på denne, så det er også greit så klart. 

Anonymkode: 944ec...faf

AnonymBruker
Skrevet

Hun sover med truse, jeg naken.  Jeg hadde likt om hun lå naken, hun hadde lik om jeg lå stille.

Anonymkode: 78583...042

• Liker 4
Skrevet

Vi sover nakne og på hver vår side av senga (noe annet er umulig i denne varmen). 

Skrevet

Nakne.

Jeg legger meg med trusa på, men han tar den av - selv om han har lagt seg før meg og har sovnet (tror han kan gjøre det i søvne etterhvert 😂). Det har liksom blitt vårt morsomme, lille rituale. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover naken eller i truse, han med boxer eller pysjbukse. Liker egentlig at han har minst mulig klær på, er deilig å krype inntil og kjenne hans hud mot min.

Anonymkode: 58703...06c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På magen så han ikke snorker.

Anonymkode: 7527a...96b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I en stilling hvor han ikke snorker er jeg enig i 😂 å uten pysj for han svetter som en gris så jeg har nok med å vaske sengetrekk om jeg ikke må vaske en dunge pysj i tillegg 

Anonymkode: 0a932...19f

• Liker 1
Skrevet

Hun med pysj og jeg helst naken eller med boxer. Det viktigste er at hun sover godt når hun først har sovnet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover som regel med truse, han sov som regel med bokser på, men av og til sovna han naken etter sex.. 

Anonymkode: e2fc1...a12

AnonymBruker
Skrevet

Vi er alltid nakne i senga bortsett fra at hun har truse når hun har mensen.

Anonymkode: 94279...dac

Skrevet

Vi sover begge nakne, unntatt når jeg har mensen  -da har jeg på truse.

Skrevet

Begge nakne. Vi begynner med at hun ligger på mitt bryst, jeg på rygg. Der koser vi litt, så når vi skal sove snur vi oss på siden og trykker rumpene mot hverandre. Så starter en nydelig "dans" gjennom natten der hun kommer tett inntil meg og mumler "jeg elsker deg" (dette husker hun ikke på morgenen), noen ganger ligger vi på rygg og holder hverandre i hånda, så spooning, så tilbake til rumpe mot rumpe, og sånn holder vi på...det er så jævlig godt å våkne ved siden av henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 1.6.2020 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Hvordan liker dere at partneren ligger i senga med eller uten pysj? 

Anonymkode: 0d434...ace

Vi sover naken - har gjort det i maaaaange år. Det er helt naturlig. 

Anonymkode: 7a1d7...bdb

Skrevet

Han bruker bokser og jeg truse og tskjorte. Blir ikke så mye hudkontakt med tskjorte på, men han er en varmeovn av en annen verden så klarer ikke å ligge for tett uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...