Gjest lurer Skrevet 14. september 2002 #1 Del Skrevet 14. september 2002 Hvor lenge bør et forspill vare? eventuelt hvor mye? Leser fler plasser at jenten klager på mangel/for litte forspill. Så no kan dere jenter prøve å gi noen hint her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 14. september 2002 #2 Del Skrevet 14. september 2002 3 timer og 17 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 14. september 2002 #3 Del Skrevet 14. september 2002 ... eller fem sekunder... Man kan trygt si at det varierer... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 14. september 2002 #4 Del Skrevet 14. september 2002 alt fra ingenting til hele kvelden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 14. september 2002 #5 Del Skrevet 14. september 2002 Alt fra 5 miutter til 5 timer!!! Kommer an på hvor lang tid vi har... Skal jo ha et langt samleie og kose litt etterpå også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 14. september 2002 #6 Del Skrevet 14. september 2002 Når jenta ettertrykkelig gir signaler om at hun er klar, er det bare å trå til. Kvinner er komplekse sånn. Noen ganger vil de ha seg en rask omgang, og andre ganger vil de gjerne bruke god tid.... jøss.... de er jo egentlig litt like oss gutta der.... Når dama er klar, merker du det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 15. september 2002 #7 Del Skrevet 15. september 2002 Kommer an på forspillet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. september 2002 #8 Del Skrevet 15. september 2002 Kommer helt an på dagsform, klokkeslett (sambo og jeg har en tendens til å legge oss ALTFOR sent), om vi har barna her, ukedag/helg, lyst. å ta "en kjapp en" kan være like deilig som å holde på lenge. Kommer som sagt ann på formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 16. september 2002 #9 Del Skrevet 16. september 2002 ForSpill??? Vet om Ludo, også har vi kortspill, men sistnevnte er vel da sikkert kort, og ikke langt som det her var spørsmål om? Jeg selv foretrekker pc-spill, men hvor lenge, nei det var vanskelig å svare på............ Åja, HERREGUD så teit jeg er, nå SKJØNNER jeg, det er ikke sånn spill jeg trodde nei! Det er SKUESPILL dere mener! Akkurat ja, nei det er ikke jeg særlig flink til assa, blir nok ikke lenge det nei........................! Burde det vært det altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 16. september 2002 #10 Del Skrevet 16. september 2002 Vel.......... for å si det sånn. når du må ta på våtdrakt og jenta henger i ørene på deg å kauker om å få deg........... kanskje påtide å avbryte forspillet. MvH Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå