Gå til innhold

Hvor lenge?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvor lenge bør et forspill vare?

eventuelt hvor mye?

Leser fler plasser at jenten klager på mangel/for litte forspill.

Så no kan dere jenter prøve å gi noen hint her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jenta ettertrykkelig gir signaler om at hun er klar, er det bare å trå til. Kvinner er komplekse sånn. Noen ganger vil de ha seg en rask omgang, og andre ganger vil de gjerne bruke god tid.... jøss.... de er jo egentlig litt like oss gutta der.... :wink:

Når dama er klar, merker du det.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på dagsform, klokkeslett (sambo og jeg har en tendens til å legge oss ALTFOR sent), om vi har barna her, ukedag/helg, lyst.

å ta "en kjapp en" kan være like deilig som å holde på lenge. Kommer som sagt ann på formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForSpill???

Vet om Ludo, også har vi kortspill, men sistnevnte er vel da sikkert kort, og ikke langt som det her var spørsmål om?

Jeg selv foretrekker pc-spill, men hvor lenge, nei det var vanskelig å svare på............

Åja, HERREGUD så teit jeg er, nå SKJØNNER jeg, det er ikke sånn spill jeg trodde nei!

Det er SKUESPILL dere mener!

Akkurat ja, nei det er ikke jeg særlig flink til assa, blir nok ikke lenge det nei........................!

Burde det vært det altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.......... for å si det sånn. når du må ta på våtdrakt og jenta henger i ørene på deg å kauker om å få deg........... kanskje påtide å avbryte forspillet. :ler:

MvH Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...