AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Jeg er ikke riktig sikker på om det er forstoppelse, for jeg lurer egt på om det er at babyen ligger nedi bekkenet og presser på endetarmen slik at det ikke kommer noe ut.. kommer litt når jeg både «gynger» litt og endrer posisjon, men det er lite.. noen som har erfaringer med det? At babyen liksom fysisk kan «stoppe» opp for ting som skal ut..? Anonymkode: 3ed22...ca1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke riktig sikker på om det er forstoppelse, for jeg lurer egt på om det er at babyen ligger nedi bekkenet og presser på endetarmen slik at det ikke kommer noe ut.. kommer litt når jeg både «gynger» litt og endrer posisjon, men det er lite.. noen som har erfaringer med det? At babyen liksom fysisk kan «stoppe» opp for ting som skal ut..? Anonymkode: 3ed22...ca1 Aner ikke, men er i uke 31 og treig mage her og. Spiser svisker flere ganger om dagen, linfrø og kiwi og drikker masse vann. Må av og til også ty til sånne fiber-piller fra apoteket legen sa var Ok. Hvis ikke tetter det seg skikkelig.🤪🤪 Anonymkode: 12ec6...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå