AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Jeg tenker å utsette en eksamen til neste år. Det blir vel det samme om jeg ikke logger meg på eksamen hjemmefra på onsdag eller om jeg starter og trekker meg underveis? jeg har vel fortsatt to sjanser igjen? Anonymkode: bf161...f09
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #2 Skrevet 2. juni 2020 Da jeg studerte for noen år siden på universitetet i Stavanger var det slik at hvis du ikke møtte til eksamen, fikk du ikke lov til å ta konte eksamen. Om du møtte opp på eksamen men leverte blankt fikk du lov til å ta konte eksamen. Har hørt fra andre venner at dette ikke praktiseres likt på alle høyskoler og universiteter så ring til opptakskontoret ved din skole og spør så er du sikker 😊 Anonymkode: b78a3...743 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #3 Skrevet 2. juni 2020 Ville levert blankt for sikkerhetsskyld. Selv om det er en uting «å konte» bare for at. Anonymkode: a35a1...08f
Lykkeligliten Skrevet 3. juni 2020 #4 Skrevet 3. juni 2020 Forskjeller er at om du trekker deg før fristen mister du ikke noen forsøk. Hvis du ikke møter mister du et eksamensforsøk
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2020 #5 Skrevet 3. juni 2020 2 timer siden, Lykkeligliten skrev: Forskjeller er at om du trekker deg før fristen mister du ikke noen forsøk. Hvis du ikke møter mister du et eksamensforsøk Ja da må man holde seg innen fristen. Det er vel noen uker før Anonymkode: bf161...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå