AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Like kleint hver gang. Legger til en på snap, men legger han meg tilbake? Ikke enda. 😅 noen flere i mine sko? Anonymkode: 49a1e...04a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Hvem da? En du liker? Sikker på at han bruker snap så mye? Anonymkode: 65f30...5ea
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem da? En du liker? Sikker på at han bruker snap så mye? Anonymkode: 65f30...5ea Ikke en jeg liker. Aner ikke om han er mye på snap. Men får man ikke beskjed, vibrasjon når noen legger deg til? Eller må man være innpå snap for å se forespørselen? Anonymkode: 49a1e...04a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke en jeg liker. Aner ikke om han er mye på snap. Men får man ikke beskjed, vibrasjon når noen legger deg til? Eller må man være innpå snap for å se forespørselen? Anonymkode: 49a1e...04a Kommer an på hva slags innstillinger man har. Nå har jeg innstilling på at jeg får varsel når noen legger meg til. Men jeg er ikke aktiv på snap, så ofte legger jeg ikke merke til det eller tenker over det, så oppdager det gjerne et halvt år senere. Anonymkode: 65f30...5ea
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hva slags innstillinger man har. Nå har jeg innstilling på at jeg får varsel når noen legger meg til. Men jeg er ikke aktiv på snap, så ofte legger jeg ikke merke til det eller tenker over det, så oppdager det gjerne et halvt år senere. Anonymkode: 65f30...5ea Men hvis du er aktiv på snap, så skal man kunne se det. Anonymkode: 49a1e...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå