AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Er 34+1, og bærte en lekegrind i 2.etg. Det er en slike sammenleggbar retro en, synes ikke den er så tung selv(men den er tung nok til at min far egt ikke vil jeg skal bære den). Var ikke verken vondt eller ubehagelig, men kjente at det var bruk av noen magemuskler jeg ikke har brukt på en stund.. det jeg lurer på er egentlig hva går under «tungt» og «tunge løft»? Og hvorfor er dette skadelig, samt hvem er det skadelig for(meg eller barnet)? jeg bærer ikke så ofte tungt assa, er isåfall noen literer med melk fra bilen og inn i kjøla. Utenom det så bærer jeg ikke mye tungt Anonymkode: a2c48...167
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Usikker på hvorfor man ikke skal løfte mens man er gravid. Mulig det er fra gammelt av? Eller hvis man har svak livmorhals? I dag er det jo vanlig å trene vekter mens man er gravid, så lenge kroppen er vant med det. Ikke hørt om noen som har tatt skade av det, ihvertfall Anonymkode: 261c0...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå