Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bente30
Skrevet

Hei!

Nå er det enderlig blitt sommer, sol og ikke minst varmt :-)

Og da faller det av mye klær også. Ofte så har man bare et skjørt, singlet og undertøy (selvsagt) på seg.

I dag opplevde jeg at det ble så skrekkelig varmt å bruke den bhen som jeg pleier på å ha. Jeg er villig til å finne noe som passer bedre for sommeren. Jeg trenger litt tips om hva andre bruker.

Så da lurer jeg på hva slags bh bruker du om sommeren? Tenker da på merke og modell. Fortelle gjerne om din erfaring om den du bruker også.

På lørdag skal jeg til byen for å shoppe sommerklær og undertøy. Så da kunne det vært fint å fått hint til da.

Ha en forsatt fin sommer og håper på mye finvær

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg muligheten til å gå uten BH, av naturlige grunner. :ler: Men jeg foretrekker en BH som er god å ha på, og som er fin under tynne klær. Har ikke opplevd at en BH har blitt for varm. De jeg kjøper er stort sett i ulike blondestoffer.

Vanskelig å tipse om noe slikt, alle har jo forskjellige kropper. Jeg foretrekker kvalitet fremfor "billigskit" , så jeg kjøper stort sett Triumph, og jeg kjøper alltid med spiler.

Om sommeren kan det jo være lurt å kjøpe en med utskiftbare stropper. Så kan man bruke sånne silikon-stropper.

Gjest gjest1
Skrevet

Bruker bare vanlige kjøpt fra H&M, men må nok si den hvite jeg har er favoritten på sommeren!!

Skrevet

Jeg kjøper aldri noe fra Triumph, siden de har en fabrikk i Burma (dagens moral), men har derimot to gode BH'er i helt tynt/gjennomsiktig stoff som jeg har kjøpt i undertøysforretning. Veldig behagelige i varmen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...