Gå til innhold

Irriterende barneprogrammer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke pudding-TV de dyrene som ser ut som de går på crack? Fy faen, den hode-skulder-kne-og-tå er det verste jeg har sett, sjekker under senga hver natt for å se om den sosiopat-bjørnen ligger klar for å myrde meg og hele familien.

Anonymkode: df9cf...c13

• Liker 9
Skrevet

Det er stemmene på noen av Barne-TV figurene som plager meg mest: Fantorangen må være noe av det mest masete snabeldyr som finnes, og jeg hater gryntelydene til Peppa Gris! Kjenner også at Daniel Tiger sitt tonefall begynner å gå meg litt på nervene.. Dessuten synes jeg det er grusomt irriterende med alle disse dyrene/figurene som snakker dialekter (Selv om jeg elsker nynorsk og selv snakker dialekt). Er tydeligvis en sterk trend at det skal være alle mulige dialekter representert på Barne-TV.  

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Behappy skrev:

Linus i svingen er jo en favoritt 💙

Daniel tiger derimot 😬

Hvis man noen gang skulle laget oppfølger til Linus i svingen ville vel den fått navnet Linus hopper av i svingen.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pippi. Hun tror hun er sååååååååååå tøff! En rappkjefta drittunge med null respekt for voksne!

Anonymkode: 7d129...e03

Tenker det er greit at barn lærer å sette sine egne grenser så de er bedre forberedt til voksenlivet. Pippi snakker jo ikke stygt til de voksne.  Jeg vil heller ha barn som tester grenser, diskuterer tilbake og samtidig lærer seg at det finnes noen regler.

Barn nå til dags er bare etter diltere som ikke har meninger.

Anonymkode: 66fc8...c71

• Liker 4
Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lille prinsesse - noen som har sett på det på Netflix? Den mannen som snakker med lille prinsesse minner så om sånn 4 stjernes middag.. Utrolig irriterende! 

Flere som irriterer seg over barneprogrammer? 😂 

Anonymkode: ee6ec...174

Han mannen høres en smule pedofil ut i mine ører. Sånn sleip stemme som om han er ute etter å lokke den lille "prinsessen" med smågodt eller noe. 

Hun er forøvrig et fryktelig dårlig forbilde for barn. Ustelt og uoppdragen og bortskjemt og trassig, vil ikke vaske seg eller børste håret sitt eller rydde. Min 3-åring får ikke lenger lov til å se på det der.

Ellers kan jeg jo nevne Vennebyen, Drømmehagen, Teletubbies, Bananer i pysjamas, Lille Jack og ikke minst Fantorangen. Han er både stokk dum og fryktelig irriterende. Men jeg elsker PivI💜

Endret av Mooria
Glemte Drømmehagen og Teletubbies😅
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mooria skrev:

Han mannen høres en smule pedofil ut i mine ører. Sånn sleip stemme som om han er ute etter å lokke den lille "prinsessen" med smågodt eller noe. 

Hun er forøvrig et fryktelig dårlig forbilde for barn. Ustelt og uoppdragen og bortskjemt og trassig, vil ikke vaske seg eller børste håret sitt eller rydde. Min 3-åring får ikke lenger lov til å se på det der.

Ellers kan jeg jo nevne Vennebyen, Bananer i pysjamas, Lille Jack og ikke minst Fantorangen. Han er både stokk dum og fryktelig irriterende. Men jeg elsker Pivi💜

Er Fantorangen gutt? Pivi er nydelig❤

Anonymkode: 5f57d...472

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt tydelig at de som lager Daniel tiger bearbeider egne familiekonflikter via serien. Skal vedde på at det var sterk søskensjalusi i heimen når sangen om å være snill med lillesøster ble laget.

Jeg tror også at barna til skaperne hater Daniel Tiger mer enn noen andre, siden de aldri klarer å leve opp til møkkatigeren 😄

Anonymkode: 2373b...03a

AnonymBruker
Skrevet

Brannmann Sam! Dødsirriterende stemmer, og han Georg som får skylden for alt er jo et barnevernstilfelle. Vokser opp uten far og med en psykisk ustabil noe. Ikke rart han strever. 

Anonymkode: 5219b...09a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alin og gjengen! Det kviner i ørene med de «helimstemmene» 😖🙉

Anonymkode: 3ec4b...135

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Lille prinsesse - noen som har sett på det på Netflix? Den mannen som snakker med lille prinsesse minner så om sånn 4 stjernes middag.. Utrolig irriterende! 

Flere som irriterer seg over barneprogrammer? 😂 

Når du sier det, det irriterer meg noe innmari at 4-stjerners middag skal ha den stemmen der på linje med om det skulle vært et barneprogram!

Ellers så er det egentlig bare eek the cat eller hva han heter, som har klart å irritere meg. For et mas!

Anonymkode: a29ef...367

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er greit at barn lærer å sette sine egne grenser så de er bedre forberedt til voksenlivet. Pippi snakker jo ikke stygt til de voksne.  Jeg vil heller ha barn som tester grenser, diskuterer tilbake og samtidig lærer seg at det finnes noen regler.

Mine barn er ikke etterdiltere hvertfall.. og de er barn «nå til dags..»

Anonymkode: 3ec4b...135

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Behappy skrev:

Linus i svingen er jo en favoritt 💙

Daniel tiger derimot 😬

Mi mor elsker Linus i svingen og hun er 77 år gammel. 

Anonymkode: 41f86...640

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er omvendt 😅 

Anonymkode: 5a5f7...2f8

AnonymBruker
Skrevet

Peppa gris. Vanvittig irriterende. 

Anonymkode: e075d...921

AnonymBruker
Skrevet
På 2.6.2020 den 9.14, Mooria skrev:

Ellers kan jeg jo nevne Vennebyen, Drømmehagen, Teletubbies, Bananer i pysjamas, Lille Jack og ikke minst Fantorangen. Han er både stokk dum og fryktelig irriterende. Men jeg elsker PivI💜

Altså... Jeg tenkte tanken sjøl da jeg skrev dette innlegget, godt du torde å si det høyt 😂 utrolig slitsom unge, verste er at barn tar jo etter disse figurene.. Heldigvis liker hun Daniel tiger.. 😂

På 2.6.2020 den 9.46, AnonymBruker skrev:

Det er helt tydelig at de som lager Daniel tiger bearbeider egne familiekonflikter via serien. Skal vedde på at det var sterk søskensjalusi i heimen når sangen om å være snill med lillesøster ble laget.

Jeg tror også at barna til skaperne hater Daniel Tiger mer enn noen andre, siden de aldri klarer å leve opp til møkkatigeren 😄

Hahah 😂

På 2.6.2020 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Når du sier det, det irriterer meg noe innmari at 4-stjerners middag skal ha den stemmen der på linje med om det skulle vært et barneprogram!

Ellers så er det egentlig bare eek the cat eller hva han heter, som har klart å irritere meg. For et mas!

Anonymkode: a29ef...367

Omg jeg får den oppi halsen, takler ikke de på det det mer😂 hvorfor er det en stemme der som kommer med latterlige kommentarer? Også den derre "mhm.. Aha.." altså unnskyld meg, men tonefallet er jo slik at man får folk til å føle seg dumme.. 😂 

Åå, husker den serien den gikk på fox kids da jeg var litta 😛 yndlingsprogrammet mitt haha 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Daniel Tiger! Makan til bedrevitende,irriterende kattekrek!

Alt irriterer meg så vanvittig med han. Moralen,sangene,tema!

Anonymkode: c13d3...cdf

Skrevet

Månemin. Fryktelig spesielt. 

"LAUK! LAAAUK!!!" 🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Mitral said:

Månemin. Fryktelig spesielt. 

"LAUK! LAAAUK!!!" 🙄

Det verste er den klovnen. Du mener forresten Herr Lauk 😆

• 2 uker senere...
Skrevet
På 3.6.2020 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Det verste er den klovnen. Du mener forresten Herr Lauk 😆

Ja 😅 men heter ikke programmet Månemin da? 😂

Skrevet
På 1.6.2020 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Tja.De fleste er jo irriterende og overpedagogisk så det holder.

Peppa gris og Daniel Tiger(spesielt den trønderpappaen)ooog ikke minst Dora

Anonymkode: 6ef0f...fa8

På 1.6.2020 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Daniel Tiger er grusomt!!!!

Baby Jack. Bing. 

Anonymkode: 5f57d...472

På 1.6.2020 den 19.41, addict skrev:

Daniel Tiger er det værste jeg ser.................. Altså spy. 

Jeg setter helst på Sangfoni, Tikk Takk, Minibarna går til nøds. Pudding tv, derimot! Det synes til og med vi voksne er artig 😬

Har dere sett «A beautiful day in the neighborhood”? Ble litt satt ut da jeg og samboeren skjønte at det var Daniel Tiger! Tom Hanks er Daniel tiger😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...