AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Overvektig småbarnsmor her, har to barn på 2 og 5 år. De er ikke store nok til å ta enkelte karuseller i fornøyelsesparker enda, men problemet er at jeg og far er for store. Den stangen som skal være nede er jo tilpasset halvstore barn.. hvordan gjør dere andre det? Eneste plassen jeg har hatt problemet var på en Berg og dalbane på Lilleputthammer.. men det var så ubehagelig at nå tørr jeg ikke prøve igjen. Anonymkode: 55912...433
GammelKaktus Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Foreløpig har jeg ikke hatt noen issues, det smekker seg jo som regel ned uten problem. Et par minutters ubehag kan man tåle. Dere har ikke noen dere kan ta med da? En venninne av meg pleier å ta med dattera til søskenbarnet siden hun selv sliter med svimmelhet og karuseller gjør ikke slikt bedre.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Man trenger ikke være overvektig for ikke å få plass i en sånn barnekarusell. Jeg er normalvektig og får nesten ikke plass. Jeg er lang, da🤭 Anonymkode: 7ba1f...900 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Jeg er ikke stor, men har aldri vært i noen fornøyelsespark med barna, så det er en ukjent problemstilling. Skjønner ikke hvorfor man skal drasse med seg småunger til sånne steder... Anonymkode: 0d07c...e16 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 Det finnes en løsning Anonymkode: 18d0a...aa8 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Uff. Klarer dere å løpe etter barna, leke og være ordentlig aktiv med de? Anonymkode: 1dc8b...edf
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff. Klarer dere å løpe etter barna, leke og være ordentlig aktiv med de? Anonymkode: 1dc8b...edf Jada, det er ikke noe problem 😊 vi er på fjellturer, sykkelturer, er med å leker ute i skogen og i hagen. Eneste problemet vi har er akkurat dette 😊 vi er ikke enorme altså 😉 Anonymkode: 55912...433 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #8 Skrevet 1. juni 2020 1 time siden, FrøkenMånestråle skrev: Foreløpig har jeg ikke hatt noen issues, det smekker seg jo som regel ned uten problem. Et par minutters ubehag kan man tåle. Dere har ikke noen dere kan ta med da? En venninne av meg pleier å ta med dattera til søskenbarnet siden hun selv sliter med svimmelhet og karuseller gjør ikke slikt bedre. Vi kan forsåvidt det, men når vi skal på Norgesferie i sommer har vi ikke plass til en ekstra 😊 Anonymkode: 55912...433
GammelKaktus Skrevet 1. juni 2020 #9 Skrevet 1. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi kan forsåvidt det, men når vi skal på Norgesferie i sommer har vi ikke plass til en ekstra 😊 Anonymkode: 55912...433 Ah, da er det ikke så lett nei.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #10 Skrevet 1. juni 2020 Hehe, de er ikke bare trange for overvektige. Prøv å sette en mann på 180 i en sånn vogn. Det er håpløst. Jeg er overvektig, men ikke spesielt høy og har derfor god plass. Til deg som lurte: jeg sykler, løper, hopper, danser, er ute, svømmer og er aktiv med barna selv om jeg er overvektig. Jeg har også en jobb hvor det er mer eller mindre konstant aktivitet, trener annenhver dag og sykler til/fra jobb. Å være overvektig er ikke ensbetydende med å være lat. Anonymkode: c730e...2d8 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #11 Skrevet 1. juni 2020 Hvis barna ikke er store nok til å ta de forskjellige karusellene, får dere bare vente til de er store nok da Anonymkode: 73b8c...617 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #12 Skrevet 1. juni 2020 Jeg skjønner at det var en ubehagelig opplevelse, men jeg utfordrer deg til å bare prøve igjen. Selv er jeg overvektig og har aldri hatt problemer med å få plass i alle slags karuseller og berg-og-dalbaner for barn, og jeg har vært i MANGE fornøyelsesparker. Bare prøv, jeg tror du bare var uheldig der du var. Anonymkode: bb321...ddb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #13 Skrevet 1. juni 2020 Jeg er bokstavelig talt en dundre på hundre, og har vært i en del fornøyelsesparker de siste årene. De eneste stedene jeg har hatt store problemer er hvis det er bøyle som skal over skuldre og bryst. Da er jeg rett og slett for stor. Ved ett enkelt tilfelle var det en vektbegrensning som gjorde at jeg ikke kunne være med. utover det har jeg aldri hatt problemer. Trangt har det vært, og av og til har jeg måtte dytte litt ekstra for å få sikringen på. Men som sagt, aldri sånn at jeg har lurt på om det kom til å gå. prøv igjen du, det går nok aller helst bra! Og skulle det være en enkeltkarusell som du ikke får plass i så er det kun du som tenker over det. For alle andre som evt får det med seg er det fort glemt. Anonymkode: a8c06...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå