AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 En bekjent av en bekjent er forelsket i en mann som er opptatt. Hun kjenner han ikke så godt, men har sagt at hun har lyst til å fortelle han hvilke følelser hun har for han, sånn for å få det ut av systemet sitt som hun sier. Når hun sa det så tenkte jeg at det bare ville være kleint, samt at jeg ikke helt skjønner hvorfor hun skal fortelle det til han. De har aldri datet eller noe. Er det kleint, eller er det innafor at hun forteller en person hvilke følelser man har for en når situasjonen er at den man er forelsket i er opptatt? Grunnen til at jeg vet dette er at hun var hos ei felles venninne samtidig med meg, og da sa hun det. Anonymkode: fa784...850
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Spiller det noen rolle? Hvis hun er en bekjent av en bekjent har hun vel ikke spurt deg om råd. Generelt sett burde man la folk som er i forhold være i fred. Siden hun faktisk vurderer å si det til han vil jeg tro det er flere sider av deres relasjon du ikke kjenner til Anonymkode: 84d36...9c0 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiller det noen rolle? Hvis hun er en bekjent av en bekjent har hun vel ikke spurt deg om råd. Generelt sett burde man la folk som er i forhold være i fred. Siden hun faktisk vurderer å si det til han vil jeg tro det er flere sider av deres relasjon du ikke kjenner til Anonymkode: 84d36...9c0 Jøss, så aggressivt svar da. Nei, det spiller ingen rolle for meg. Jeg bare lurte på om dette er kleint eller innafor. Anonymkode: fa784...850 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Det har vært et tema her 58 ganger. Sensus er den at hun ikke bør si det, med mindre hun er ute etter å kapre typen. Hvis det bare er for å få det ut av systemet, bør hun tømme seg for noen andre. Svarer for en venn av en kollega til tanta mi. Anonymkode: 4f5db...245 10
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vært et tema her 58 ganger. Sensus er den at hun ikke bør si det, med mindre hun er ute etter å kapre typen. Hvis det bare er for å få det ut av systemet, bør hun tømme seg for noen andre. Svarer for en venn av en kollega til tanta mi. Anonymkode: 4f5db...245 Ok, jeg bruker ikke å lese så mye her på "Singelliv og dating" Skjønner av innlegget at du tror det er meg det gjelder, men det er det ikke. Jeg har vært i samme forhold nå i ca 20 år, og jeg synes det er kleint og informere han om at hun er forelsket i han når han er i et forhold. Jeg skjønner liksom ikke hensikten med det. Men lurte på hva som er vanlig nå for tiden Ts Anonymkode: fa784...850 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Det er respektløst overfor personen som er i et forhold. Og dennes partner. Selvsagt sier man ikke sånt til en som er opptatt, med mindre man går inn for å prøve å ødelegge forholdet. Anonymkode: a2825...f27 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: En bekjent av en bekjent er forelsket i en mann som er opptatt. Hun kjenner han ikke så godt, men har sagt at hun har lyst til å fortelle han hvilke følelser hun har for han, sånn for å få det ut av systemet sitt som hun sier. Når hun sa det så tenkte jeg at det bare ville være kleint, samt at jeg ikke helt skjønner hvorfor hun skal fortelle det til han. De har aldri datet eller noe. Er det kleint, eller er det innafor at hun forteller en person hvilke følelser man har for en når situasjonen er at den man er forelsket i er opptatt? Grunnen til at jeg vet dette er at hun var hos ei felles venninne samtidig med meg, og da sa hun det. Anonymkode: fa784...850 Jeg har gjort den feilen med å fortelle en at jeg har følelser for vedkomne og at jeg har vært forelsket i vedkomne. Han tok det fint,men damå blei ordentlig sjalu siden hun fant ut at jeg har følelser for han og lagte ett helvete uten like. Hun var redd for at jeg skulle stikke av med han. Har fortalt til han at jeg ønsker de kun det aller beste selv om jeg har følelser for han. Hvis jeg hadde visst at vedkomne har dame så hadde jeg aldri sagt noe. Vi har ikke hatt kontakt på 1 år siden damå har blokkert osv. Han har ikke noe i mot meg og jeg trodde at han skulle hate meg etter at jeg hadde fortalt om mine følelser til han. Jeg klarer å forstå tankegangen hennes det med å få det ut av systemet,men hun kommer til å bli lei seg og såret siden han kommer ikke til å gå i fra damå. Det kommer til å bli bråk hvis damå finner utav dette og sjalusi Min anbefaling er å ikke si noe til vedkomne for det kommer bare til å bli bråk utav det. Anonymkode: 67985...db6 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #8 Skrevet 1. juni 2020 Man er ikke forelsket i noen man ikke kjenner så godt. Innlegget ditt henger ikke helt på greip. Anonymkode: cbd77...ffc
Jessic_a Skrevet 1. juni 2020 #9 Skrevet 1. juni 2020 Be den bekjente av den bekjente om å holde seg til helvete vekk fra en opptatt mann. Ingen poeng i å ødelegge et forhold fordi hun har utviklet følelser 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 Ja, det er skikkelig kleint å gå til en opptatt mann og si noe sånt. Og alle skjønner at grunnen til at hun ønsker å gjøre det, er at hun håper på et forhold med han som er opptatt. Homewreckers, kaller man slike, og er han en solid fyr vil han kun se på et slikt fremstøt som tåpelig og egoistisk. Det avslører lav moral. Anonymkode: 07efb...7bb 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #11 Skrevet 2. juni 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er skikkelig kleint å gå til en opptatt mann og si noe sånt. Og alle skjønner at grunnen til at hun ønsker å gjøre det, er at hun håper på et forhold med han som er opptatt. Homewreckers, kaller man slike, og er han en solid fyr vil han kun se på et slikt fremstøt som tåpelig og egoistisk. Det avslører lav moral. Anonymkode: 07efb...7bb Du aner lite om hva som foregår inni hodet på f.eks en typisk sjenert eller introvert person. Hvis du ikke vet hvordan du skal komme over noen, eller hvem du skal dele hjertesorgen din med, så kan det være lett å tro at det hjelper å si det til vedkommende. Du lærer ikke sånt på skolen. At du ser lav moral overalt, handler like mye om hvem du er. Anonymkode: 4f5db...245
draug 75 Skrevet 3. juni 2020 #12 Skrevet 3. juni 2020 Folk som er i forhold skal man oppfatte som ikke interessert, og la være i fred. Så er det noen som oppfatter seg som den kvinnelige heltinnen fra et dårlig drama fra 60- tallet, hun som kjemper mot den vakre, men onde kvinnen som er gift med verdens beste mann, som heltinnen arbeider for å få, og som til slutt klarer å konkurrere ut heksa og få mannen. La det være film, for hvis han er en slik hund at han stikker av fra kona/ samboeren/ kjæresten med dama som kommer og sier hun er interessert, så er oddsene for at han gjør det rundt neste sving til stede. Og da har man ødelagt for seg selv i tillegg til å ha ødelagt for henne man stjal mannen fra. Kvinner bør heller arbeide for å finne seg en ordentlig kar enn å prøve seg på vinglepettere som kutter forholdene sine for "ny interesse." 1
Arktis Skrevet 3. juni 2020 #13 Skrevet 3. juni 2020 "Hun kjenner han ikke så godt" <-- der ligger svaret. Hva er det man er forelska i når man ikke kjenner noen så godt? Jo, en illusjon, den perfekte drømmen om hvordan personen er. Enda verre er den "men jeg elsker han", og så har man knapt gått på date.. Altså, halloo, kom tilbake etter 5 års samboerskap når du har sett bremsesportrusene og gjenta hvor høyt du elsker han.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå