AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Dame 38. Aldri vært så kåt og aldri tenkt så mye på sex før. Blir snart sprø! Mannen min bare ler og sier jeg har blitt nymfo. Vi har mer sex. Men jeg ønsker mer. Kunne hatt sex hver dag. Vil prøve nye ting. Han føler jeg ikke er fornøyd med sexlivet vårt/han. Jeg sier jeg bare vil fornye sexlivet vårt litt. Jeg vil bli tatt skikkelig hardt, bli lugget og klaspet. Tror jeg tenner på litt smerte. Hvordan fortelle han det uten at han skal tro jeg har blitt helt gal? Vi har aldri vært flinke til å snakke om sex, men blitt bedre nå da. Siden jeg spør mer nå. Skulle ønske han også åpnet seg mer. Analsex vil han ikke prøve. Greit det. Alltid hatt bra sexliv. Men aldri kjent på denne kåtheten og lysten før. Hva skjer med meg? Vært gift i 13 år og har barn. Ikke små barn. Men dere menn, hadde dere blitt glad hvis kona plutselig ble mer kåt? Føler nesten jeg har blitt umettelig og kravstor. Må onanere også. Anonymkode: 2cb46...d13 1
Hunmedham Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Dette hendte oss også på den tiden. Mer sex og bedre sex fra ca 40 år.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 TS. Ulempe, han kommer veldig fort. Og virker ikke gira på en ny runde. Har nok ikke den beste kondisen. Jeg Skulle ønske han holdt ut lenger. At vi hadde sex lenger og forskjellig kos og så mer sex rett etterpå. Vil bli knullet hardt og lenge, og gjerne til jeg blir øm. Er dette veldig rart? Vil han skal dominere meg og være hardhendt. Sier ofte hardere og at han kan klaske meg hardere på rumpa, men han gjør det ikke. Og jeg synes det er flaut og mase om mer nå. Anonymkode: 2cb46...d13
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Jeg er 37,5 år. Kvinne. Bør jeg advare kjæresten min nå mens han enda har tid til å forberede seg? 😬 (ment som en spøk altså, men jeg har allerede en sterk sexdriv) Anonymkode: 8d862...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dame 38. Aldri vært så kåt og aldri tenkt så mye på sex før. Blir snart sprø! Mannen min bare ler og sier jeg har blitt nymfo. Vi har mer sex. Men jeg ønsker mer. Kunne hatt sex hver dag. Vil prøve nye ting. Han føler jeg ikke er fornøyd med sexlivet vårt/han. Jeg sier jeg bare vil fornye sexlivet vårt litt. Jeg vil bli tatt skikkelig hardt, bli lugget og klaspet. Tror jeg tenner på litt smerte. Hvordan fortelle han det uten at han skal tro jeg har blitt helt gal? Vi har aldri vært flinke til å snakke om sex, men blitt bedre nå da. Siden jeg spør mer nå. Skulle ønske han også åpnet seg mer. Analsex vil han ikke prøve. Greit det. Alltid hatt bra sexliv. Men aldri kjent på denne kåtheten og lysten før. Hva skjer med meg? Vært gift i 13 år og har barn. Ikke små barn. Men dere menn, hadde dere blitt glad hvis kona plutselig ble mer kåt? Føler nesten jeg har blitt umettelig og kravstor. Må onanere også. Anonymkode: 2cb46...d13 Har det samme problemet selv som deg Ts 🙈😂 Er 32 og er utrolig kåt av meg og ønsker å ha sex hver dag. Har aldri vært det tidligere. Ønsker å ha analsex,men dette ønsker ikke mannen. Har prøvd å snakke med manneb om dette og han syns at det er rart at jeg snakker om sex siden jeg aldri har gjort det tidligere. Han må nok bli vant med tanken først. Har bestemt meg for å kjøpe inn sexleketøy til anal og det andre siden mannen ikke ønsker ikke å ha det. Anonymkode: b0e3f...86c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #6 Skrevet 2. juni 2020 Snart 37 år her. Aldri noensinne vært så kåt som nå😅 Kunne hatt sex hver dag,elsker å bli tatt tatt og brutalt. Onanerer som aldri før. Mannen er smigret men er redd han blir byttet ut med en 20 åring snart😂😂 Anonymkode: eb52f...b10
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #7 Skrevet 2. juni 2020 samme her, 38 år og aldri noensinne hatt så mye lyst og ikke minst er det så mye bedre nå. var ikke nærheten å ha det slik i 20 åra eller i bgynnelsen av 30. Anonymkode: 752e2...d18
Pugha Skrevet 2. juni 2020 #8 Skrevet 2. juni 2020 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: samme her, 38 år og aldri noensinne hatt så mye lyst og ikke minst er det så mye bedre nå. var ikke nærheten å ha det slik i 20 åra eller i bgynnelsen av 30. Anonymkode: 752e2...d18 Jeg er en mann som ikke får Den opp hver gang.pga medisiner.er 66 år og aldrig hvert så kåt som jeg er nå.jeg må ta på meg selv hele tiden.skulle ønske det var en kvinne som kunne hjelpe meg med dette.jeg blir gal.er gift men ikke noe sex hjemme lenger.Hjelp.... Endret 2. juni 2020 av Pugha
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 Ts:Du kan få min mann, han vil ha hard sex med lugging, fiking i ansiktet og kvelertak og det tenner ikke jeg på. Har hatt enorm sexlyst hele livet men har dabbet av. Er 51 år nå. Anonymkode: 6eab1...b44
Gjest Popp Skrevet 2. juni 2020 #10 Skrevet 2. juni 2020 Er kåt hver dag og ønsker sex hver dag. Mannen tilfredstiller ikke dette hjemme. Ønsker å få meg en som tilfredsstiller sexen og kåtheten min. K32
Pugha Skrevet 2. juni 2020 #11 Skrevet 2. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts:Du kan få min mann, han vil ha hard sex med lugging, fiking i ansiktet og kvelertak og det tenner ikke jeg på. Har hatt enorm sexlyst hele livet men har dabbet av. Er 51 år nå. Anonymkode: 6eab1...b44 Passer bra til mine 66 og dine 51år
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2020 #12 Skrevet 2. juni 2020 Jeg er så kåt noen ganger at det ryker av ballene😂... likevel klarer jeg meg godt som singel og musfri... Og når jeg leter etter ei sprengkåt kvinne finnes de jo ikke... Jeg tror det bare er en bløff at dere finnes der ute🙄
Pugha Skrevet 2. juni 2020 #13 Skrevet 2. juni 2020 16 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg er så kåt noen ganger at det ryker av ballene😂... likevel klarer jeg meg godt som singel og musfri... Og når jeg leter etter ei sprengkåt kvinne finnes de jo ikke... Jeg tror det bare er en bløff at dere finnes der ute🙄 Het enig med deg.bare bløff. Er ingen kåte kvinnfolk her inne.savet det og ha sex.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #14 Skrevet 2. juni 2020 4 minutter siden, Pugha skrev: Het enig med deg.bare bløff. Er ingen kåte kvinnfolk her inne.savet det og ha sex. 22 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg er så kåt noen ganger at det ryker av ballene😂... likevel klarer jeg meg godt som singel og musfri... Og når jeg leter etter ei sprengkåt kvinne finnes de jo ikke... Jeg tror det bare er en bløff at dere finnes der ute🙄 Joda, vi er kåte. Bare ikke på dere... Anonymkode: 9f08d...024 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #15 Skrevet 2. juni 2020 Det er jo bare vår! Da blir alle kåte! 🤪 Anonymkode: acbc4...019
Pugha Skrevet 2. juni 2020 #16 Skrevet 2. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, vi er kåte. Bare ikke på dere... Anonymkode: 9f08d...024 La meg se at du er kåt.
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2020 #17 Skrevet 2. juni 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, vi er kåte. Bare ikke på dere... Vanskelig å ha blind sex med ord og tekst da, vi er jo alle fantasifigurer her inne... Jeg mente selvfølgelig IRL🤔... Men hvorfor skriver du som du er i flertall? svarer du for alle?... forsåvidt ikke noe nytt her inne, men jeg lurer bare på hvorfor? er du siamesisk er det greit🙄 Endret 2. juni 2020 av Bamseklemmer
artigmedsex Skrevet 2. juni 2020 #18 Skrevet 2. juni 2020 Det høres ut som du er kommet i perimenopause, en periode på 3-4 år som starter før overgangsalderen. For enkelte kvinner så reduseres østrogennivåene før testosteronet og da blir testosteronnivå relativt sett noe høyre, som ofte kan føre til høyere sexlyst. Dette er en periode hvor kvinner er spesielt sårbare for utroskap, da kan det være greit å vite at det er hormonene som kan spille en et puss og ikke la seg rive med av alskens fristelser.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #19 Skrevet 2. juni 2020 3 timer siden, artigmedsex skrev: Det høres ut som du er kommet i perimenopause, en periode på 3-4 år som starter før overgangsalderen. For enkelte kvinner så reduseres østrogennivåene før testosteronet og da blir testosteronnivå relativt sett noe høyre, som ofte kan føre til høyere sexlyst. Dette er en periode hvor kvinner er spesielt sårbare for utroskap, da kan det være greit å vite at det er hormonene som kan spille en et puss og ikke la seg rive med av alskens fristelser. Er nok mye sant i dette. Farlig kåthet. Anonymkode: 2cb46...d13
GrønnNellik68 Skrevet 2. juni 2020 #20 Skrevet 2. juni 2020 5 timer siden, Pugha skrev: Het enig med deg.bare bløff. Er ingen kåte kvinnfolk her inne.savet det og ha sex. fordi man blir dumpa etterpå..hvem vil seg selv så vondt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå