AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 I begynnelsen av forholdet var nok typen redd jeg skulle se det, så tror han holdt noe tilbake. Så kom første gangen det dryppet på meg, og jeg merket at han ble ukomfortabel og skiftet stilling. Sa senere at jeg ikke ga faen. Nå er han ikke så redd for det og tørker av seg svetten etterpå. Men er det vanlig? Anonymkode: fefe9...a0e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Ja, hvis de er i dårlig form. Ellers så kan jo enhver svette hvis de jukker eller rir veldig lenge. Anonymkode: 16d21...5e1
Katten.2.0 Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Er ganske vanlig at man blir svett under en langvarig heftig sexøkt. Både jeg og partnere blir som regel det. 9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Svett? Blir man svett av å slike henne til orgasmer? Blir man svett av å elske? Det er ikke svetten som gjør det bra. Anonymkode: 9209f...072
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis de er i dårlig form. Ellers så kan jo enhver svette hvis de jukker eller rir veldig lenge. Anonymkode: 16d21...5e1 Haha. Min eks som var i toppform, fotballspiller på høyt nivå, svetta som en gris mens vi hadde sex - og da var sexen knapt anstrengende. Han begynte lett å svette. Min andre eks som var i elendig form svetta sjelden. Han var bare slik. Så nei dette stemmer ikke. Anonymkode: 90f0b...8bf 13
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Noen svetter mer enn andre 🤷🏼♀️ Kan ikke si det plager meg nevneverdig at mannen svetter når vi har sex, jeg blir jo svett jeg også. Anonymkode: 9e3b0...bdc 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 Ikke vanlig, men ikke direkte uvanlig heller Anonymkode: f7532...ce0 1
Mumsmums Skrevet 1. juni 2020 #8 Skrevet 1. juni 2020 De fleste blir svett. Har opplevd at det drypper og det er ikke særlig deilig. Heldigvis var det ikke hver gang..
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #9 Skrevet 1. juni 2020 I denne varmen her.... Jaaaa Anonymkode: a9912...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #10 Skrevet 1. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sa senere at jeg ikke ga faen. Mener du "ga faen" eller sa du at du ikke ga faen som du skriver? Som flere skriver her, svetter noen mer enn andre ja. Dette kan det være forskjellige grunner til. Dere får legge ut håndklær osv før dere starter! Om han er i dårlig form, kan han jo prøve å trimme litt. Anonymkode: 33829...24b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #11 Skrevet 1. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha. Min eks som var i toppform, fotballspiller på høyt nivå, svetta som en gris mens vi hadde sex - og da var sexen knapt anstrengende. Han begynte lett å svette. Min andre eks som var i elendig form svetta sjelden. Han var bare slik. Så nei dette stemmer ikke. Anonymkode: 90f0b...8bf Begge som har svetta på meg var lubne og hadde ikke trent på mange år, så det kan vel stemme i noen tilfeller. Det er jo ikke big news at folk som er i dårlig form generelt svetter mye mer når de først begynner å trene så ser ikke helt hvorfor det skal være så på viddene. Ellers har jeg svetta med kjærester som har svetta etter lengre økter selvfølgelig. Anonymkode: 16d21...5e1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #12 Skrevet 1. juni 2020 Jeg knuller en chubby og en veldig feit fyr. Begge renner svetten av etter en liten stund. Aldri opplevd rennende svette fra menn med lettere vekt. Heldigvis for de synes jeg det bare er sexy 😈 Anonymkode: f77cb...321
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #13 Skrevet 1. juni 2020 TS her. Takk for svar. Jeg tror kjæresten har vært i ulik grad av fysisk form i løpet av den tiden vi har vært sammen. Det sier seg selv at sommer og stekende sol gjør sitt, men dette gjelder hele året. Sist gang tok jeg puta han hadde ligget på og den var helt bløt! Det gjør meg ingenting, jeg har faktisk slikket av han svetten et par ganger hehe. Svetten er liksom et uttrykk for hva det er sexen med meg gjør med han! men så klart er det ikke alltid kjempegøy med en kald dråpe i øyenvippene liksom Anonymkode: fefe9...a0e
nomore82 Skrevet 1. juni 2020 #14 Skrevet 1. juni 2020 Jeg er en type som svetter en del uansett, selv om jeg anser meg selv for å være i grei form. Under normalt lange økter så pleier det ikke å være værre enn at jeg er synlig varm og svett i panna, og kanskje det er så vidt fuktig der jeg har ligget. Men er det ei lengre økt så svetter jeg ganske mye og dette får og den konsekvensen av at det blir vått der jeg legger meg. Dersom jeg får vite at det plager den jeg er med så løser vi det som regel med håndklær å ligge på(greie å tørke pannen med og!) eller å bryte opp lengre økter med en dusj. Eller gjøre det andre steder.
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 1. juni 2020 #15 Skrevet 1. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis de er i dårlig form. Ellers så kan jo enhver svette hvis de jukker eller rir veldig lenge. Anonymkode: 16d21...5e1 Stemmer ikke. Svett blir de fleste. Bare å ha lang og heftig sex det. Har ingenting med dårlig eller god form å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #16 Skrevet 1. juni 2020 Sex er jo den beste treningen som finnes. De fleste blir vel svette når de trener, uansett om de er i god eller dårlig form fra før. Så hvis det ikke plager deg nevneverdig er det jo bare å kjøre på. Og så kan jo du sette deg oppå han og ta deg av jobbinga litt, så er hele problemet med at det drypper svette på deg borte. Anonymkode: 88c49...17e 1
Isambard Skrevet 1. juni 2020 #17 Skrevet 1. juni 2020 Svetting ikke så mye med fysisk form å gjøre, men det har mye med overvekt å gjøre. (Overvektige svetter mer.) 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #18 Skrevet 1. juni 2020 Jaa det hender. Om han er i dårlig form så drypper det fra panna ja. Anonymkode: 2c083...87d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #19 Skrevet 1. juni 2020 Mannen min svetter ganske mye, både når han trener/jobber hardt og når vi har sex. Det er ikke avhengig av hvor god form han er i. Han er tynn (60 kg) og løper lange løp, og korte løp løper han nesten dobbelt så fort som meg. Svetten under sexen som fører til drypping kommer ikke hver gang, men når den kommer, er det når han nærmer seg noe som kan føre til orgasme. Jeg kjenner også denne svetten fra meg noen ganger, men ikke så ofte som ham heldigvis. Anonymkode: dbf11...825 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #20 Skrevet 1. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Begge som har svetta på meg var lubne og hadde ikke trent på mange år, så det kan vel stemme i noen tilfeller. Det er jo ikke big news at folk som er i dårlig form generelt svetter mye mer når de først begynner å trene så ser ikke helt hvorfor det skal være så på viddene. Ellers har jeg svetta med kjærester som har svetta etter lengre økter selvfølgelig. Anonymkode: 16d21...5e1 Dette er en myte. Aktivitetsnivået ditt har INGENTING å si om hvor mye du svetter. I følge logikken din skulle jeg vært søkkvåt av svette i dag når jeg pusha meg skikkelig hardt på en fjelltur. Men nei, jeg svetta under armene og det rant litt fra pannen. Men jeg holdt på å dø for jeg ga ALT..... Og i følge logikken din så skulle han fotballspilleren jeg pulte være i elendig form, men nei han var i toppform. Slutt å spre feilkunnskap.... Anonymkode: 90f0b...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå