AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Pleier å lage popcorn med en stor skje meierismør, men det er jeg tom for. Er olivero like godt å bruke? 🙈 det passer jo til steking og baking, men blir smaken grei? Anonymkode: 3c2be...fc4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Jeg har aldri smakt Olivero, så jeg vet ikke... Men jeg ser jo at det inneholder: "Planteolje [olivenolje (17 %), rapsolje, solsikkeolje, kokosolje], vann, smørolje (17 %) (fra fløte eller smør med melk), fullherdet kokos- og rapsolje, skummet melk, salt, emulgator (soyalecitin, monoglyserider av fettsyrer), surhetsregulerende middel (melkesyre), konserveringsmiddel (kaliumsorbat), naturlig aroma, fargestoff (betakaroten), vitamin A, vitamin D" Og så reklamerer de med at Olivero "kombinerer sunnheten fra olivenoljen med den gode smørsmaken", så det er jo godt mulig. Jeg ville prøvd om jeg ikke hadde noen andre alternativer og jeg ville ha popcorn Anonymkode: 88d24...9f3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 9 minutter siden, Lisanna skrev: Hvordan gikk det, ts? Haha, har faktisk ikke rukket å lage 😂 men jeg skal prøve en annen gang, bare for å sjekke hvordan det blir Anonymkode: 3c2be...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå