Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lakselv. Brumunddal. 

Anonymkode: 257dd...d14

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 timer siden, Pipaluk skrev:

Hvor er det mest deprimerende å bo i Norge? Er det steder du ikke ville flyttet til, uansett fet lønn?

Jeg har ikke vært på Rjukan men tenker at det må være ille å ha så lite sol at de må installere et solspeil. 

Full fart på Rjukan uten sol... har vært på langt tristere steder i mitt liv en der...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Berkåk. Noen bensinstasjoner og hus strødd rundt på begge sider av E6. Kun verdt å stoppe der om man må på do eller vil kjøpe en is.

Dombås er og et høl

Anonymkode: fdd8f...241

Gudbrandsdalen er pent, men det er et eller annet ubestemmelig creepy med hele dalen. Mulig det er ekkoet av bygdedyret klinger i fjellsidene oppover der.

Anonymkode: 816bf...01c

• Liker 1
Skrevet

Oslo.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Stavanger og Sandnes er absolutt ikke trist! Stavanger er en superkoselig by, med mye å finne på. Sandnes er sjarmerende i enden av fjorden! 

Anonymkode: a5952...300

Takk for at du kommer med motsatt mening, har hatt tanker om å flytte dit nemlig, så godt å vite at folk har gode tanker om stedet også.  :)

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde det ikke vært for den grusomme dialekten så. Masse pene damer, men man blir jo fullstendig avtent bare de åpner kjeften. Tør ikke tenke på åssen de låter i senga, må jo være rene komikvelden   :fnise:  Norges Skåne.

Anonymkode: 587e4...449

Meh, jeg liker dialekter jeg, uansett hvordan de høres ut. Er det samme i andre land, alle skal liksom mobbe hverandre for dialektene de har andre steder, men det er jo dette som er verden, skal vi si det samme om språk også? "haha, ja jeg liker jo Danmark, men de snakker jo dansk der da, det kunne de slutta med synes jeg". Nei, det får da være måte på klaging over ingenting. Om en heller blir litt åpen for å lytte å lære, så kan det være spennende med dialekter, språk, kulturforskjeller osv. Kardemommeloven er en fin lov.

Anonymkode: 596cd...7ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil, Mehamn! 

Anonymkode: 9dc8f...ffb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke et spesifikt sted i tankene, men når jeg er ute og kjører langt med bilen slår det meg rett som det er at "her ser det nitrist ut" og at jeg aldri kunne tenkt meg å bo der. Det er gjerne ett og annet hus som står spredt langs en svær hovedvei som f.eks E6, og som ikke ligger i tilknytning eller nærhet til en by, bygd eller hyggelig tettsted. Jeg lurer alltid på hvordan det har seg at man har slengt opp et hus midt i et utrivelig ingenmannsland hvor det tilsynelatende knapt er en butikk, nabo eller særlig til sivilisasjon i nærmeste omkrets og hvor nærmeste nabo er et annet, nedslitt hus med masse bilvrak som står ute på tomten. 

Jeg kan absolutt forstå folk som ønsker å bosette seg langt unna styr og ståk, og ønsker seg et "enklere" liv i pakt med naturen. Men jeg forstår ikke at noen ønsker å bo i grisgrendte strøk langs en motorvei. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

mo i rana og bærum

Anonymkode: f9d8e...873

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på Rjukan i vinter. Det må være den tristeste plassen jeg noen gang har besøkt. Klaustrofobisk med fjell over alt. Ingen utsikt! Kjedelige butikker. Kaldt var det også 

Anonymkode: 8c8ee...fe9

Rjukan er rimelig trist ja. Eneste positive er Vemork, Gaustatoppen og «inngangen» til Hardangervidda.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten tvil, Mehamn! 

Anonymkode: 9dc8f...ffb

Har bare sett bilder. Men det ser gudsforlatt og forblåst ut. 

Anonymkode: ad48a...6f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nore og Uvdal. For et gudsforlatt sted.

Anonymkode: 5bb81...083

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gudbrandsdalen er pent, men det er et eller annet ubestemmelig creepy med hele dalen. Mulig det er ekkoet av bygdedyret klinger i fjellsidene oppover der.

Anonymkode: 816bf...01c

Har ikke opplevd bygdedyret i Gudbrandsdalen, selv om jeg bodde der i mange år. Mange fine steder.

Anonymkode: 02155...233

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oslo, Odda og Drammen

Anonymkode: 44470...46a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...