Gå til innhold

Mamma ligger med en gift mann.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 15 og bor hjemme. 

Mamma har siden november i fjor drevet å chattet med en mann over messenger. De er begge medlemmer i en tennisklubb og møtes ukentlig igjennom denne sporten. Denne mannen er stefaren til en i min vennekrets.

I det siste har mamma chattet VELDIG mye med denne mannen. Jeg ser hjerter som tikker inn på telefonen hennes fra ham flere ganger om dagen. Jeg har spurt mamma direkte om hun føler noe for han og det avkrefter hun med at han er gift og blir sur for at jeg har snoket i meldingene hennes. (Jeg har ikke snoket, men bare oversett det når telefonen hennes har lugget på kjøkkenbenken f.eks.)

Nå til saken:

Mamma skulle til en annen by for et par uker siden for å besøke en venninne. Denne byen ligger 15 timer unna i bil og hun kjørte dit sammen med denne mannen. Han skulle visst besøke et familiemedlem så de slo det sammen så mamma skulle slippe betale for fly. Dette synes jeg var rart, men prøvde ikke tenke over det. Mens hun var bortreis var jeg hjemme hos henne bare for å hente en jakke og noe godteri. Over skapet med godteri har det lugget en eske kondomer i mange mange måneder (storesøstra mine sine). Når jeg skulle hente godteriet mitt så ser jeg at esken med kondomer er vekk, og ingen andre enn mamma og jeg hadde vært i huset før hun dro. Jeg har virkelig prøvd å tro på mamma når hun har sagt det kun er vennskapelig, men nå tviler jeg ikke mer.

Så nå sitter jeg her. Vet at mamma ligger med stefaren til en i min vennekrets. Jeg føler meg så skitten og slem uten å helt vite hvorfor. Når mamma drar ut for å "går tur" på kveldene så sitter jeg og griner fordi jeg vet hun ligger med en gift mann og jeg synes så synd på kona hans. Hva skal jeg gjøre? Vet ikke hvor mye lenger jeg klarer bære dette alene, men jeg kan ikke si det til noen siden det er stefaren til en min vennekrets. Bor på en liten plass hvor alle vet alt om alle og rykter sprer seg lynkjapt. Vil jo ikke at mamma skal bli sett på som hore heller.

Anonymkode: aa2a3...b09

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest BethD
Skrevet

Noe sier meg at dette skurrer. 
trolling?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, BethD skrev:

Noe sier meg at dette skurrer. 
trolling?

Noe er endra på for å ikke bli gjenkjent. Hva tenker du skurrer? 

AnonymBruker
Skrevet

Ta en prat med moren din og fortell henne at dette plager deg på en rolig og uanklagende måte og ta det derfra. Hvis hun virker veldig forelsket, konfronterende og urasjonell kan du forsøke å avslutte samtalen og prøve igjen senere da hun er mer avslappet. Forhåpentligvis er hun åpen for å komme til et kompromiss på en eller annen måte. Hva et slikt kompromiss ville være er jeg jammen ikke sikker på.

Men at du ikke nevner noe om din fars posisjon i disse greiene gjør at jeg mistenker at dette er bare tull og tøys.

Anonymkode: 0d7aa...857

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke skrevet av en 15-åring.....TROLL

Anonymkode: cd8c2...876

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at jeg som 15 ikke kan skrive dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte også det, men så ser jeg at hun skriver bl.a. "telefonen hennes har lugget" og da blir jeg litt i tvil igjen.
Men det er jo også mange eksempler på voksne som heller ikke kan skrive ordentlig.

Anonymkode: 9f924...ba4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en prat med moren din og fortell henne at dette plager deg på en rolig og uanklagende måte og ta det derfra. Hvis hun virker veldig forelsket, konfronterende og urasjonell kan du forsøke å avslutte samtalen og prøve igjen senere da hun er mer avslappet. Forhåpentligvis er hun åpen for å komme til et kompromiss på en eller annen måte. Hva et slikt kompromiss ville være er jeg jammen ikke sikker på.

Men at du ikke nevner noe om din fars posisjon i disse greiene gjør at jeg mistenker at dette er bare tull og tøys.

Anonymkode: 0d7aa...857

Takk for svar. Jeg bor hos pappa annenhver uke. Kan ikke prate med han om det fordi jeg vil ikke at han skal se ned på mamma mer enn han allerede gjør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mammaen din er en homewrecker og ei hore, beklager å måtte si det. Du kan fortelle det til venninna di at du mistenker noe, så kan hun si det til mammaen sin?

Anonymkode: 550bf...676

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mamma som er på samme måte (men er også utro mot sine egne partnere), men er nå heldigvis voksen. Jeg har sagt hva jeg mener om oppførselen, men mer enn det kan man faktisk ikke gjøre. Du må prøve å tenke at både hun og denne mannen er voksne og må ta ansvar for eget liv. Det er ikke ditt ansvar. Om du synes dette er veldig vanskelig (noe jeg godt kan forstå) så kan du jo vurdere at du hovedsakelig bor hos din far, eller at du flytter på hybel og går VGS i en annen by. 

Anonymkode: 014d6...e71

• Liker 1
Skrevet

Kjedelig situasjon,

tror du bare må være helt ærlig:

Mamma, jeg vet du møter og har sex med XXXX, syntes du det er greit å ligge med en gift mann?

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe er endra på for å ikke bli gjenkjent. Hva tenker du skurrer? 

Det var en annen som skrev et helt annet innlegg for litt siden som hadde samme skrivefeil. Skriver "lugget" istedetfor "ligget". Det skjer ikke ofte. Kanskje det er samme person?

Forrige innlegg der det ble skrevet "lugget" var om en som hadde "lugget med" fem forskjellige menn og var blitt gravid, og lurte på hvordan man kunne finne ut hvem som var faren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det lyser TROLL lang vei. På helligdagene kommer trollene frem. Skaff deg en hobby! 

Anonymkode: 63db0...c85

AnonymBruker
Skrevet

15 år og du bryr deg så mye? La moren din leve sitt eget liv du. Hun er voksen. 

Anonymkode: cf57c...4e1

AnonymBruker
Skrevet

Lugget???

Anonymkode: b3720...a42

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Million skrev:

Det var en annen som skrev et helt annet innlegg for litt siden som hadde samme skrivefeil. Skriver "lugget" istedetfor "ligget". Det skjer ikke ofte. Kanskje det er samme person?

Forrige innlegg der det ble skrevet "lugget" var om en som hadde "lugget med" fem forskjellige menn og var blitt gravid, og lurte på hvordan man kunne finne ut hvem som var faren.

Ja noen er lettere å avsløre på skrivemåten enn andre. på slike sider så må man jo bare regne med at utrolig mange ikke er den de gir seg ut for å være. Men er ute for å få folk engasjerte og provoserte.

Anonymkode: 81470...028

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...