AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Det som taler for er at det var han som gikk fra henne på eget initiativ, og ikke omvendt. Samtidig så tenker jeg at det var han som ignorerte meg i flere år etter at han møtte henne. Jada, hun er nok en kontrollerende dame og støttet nok ikke akkurat han til å treffe meg og sine andre venner, men likevel er han jo en voksen mann som ikke har blitt tvunget til å holde seg unna heller. Hadde dere tilgitt og blitt venner igjen? Det har gått tre år med nesten null kontakt. Han har hatt flere sjanser til å gi en lyd fra seg tidligere, jeg har prøvd. Anonymkode: e21a7...9e0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Jeg har selv vært i et sånn forhold. Jeg har en kamerat som havnet i et sånt forhold. Jeg gikk fra kjæresten da jeg oppdaget at han hadde begynte å isolere meg, så jeg var heldig. Mine venner var glade for å ha meg tilbake, selv om jeg ikke hadde vært 'borte' særlig lenge. Min kamerat var mindre heldig. Da han endelig klarte å rive seg løs, så var alle glade på hans vegne og ønsket ham velkommen med åpne armer. Et forhold, hvor den ene parten er kontrollerende og isolerer den andre fra venner og familie, er ekstremt vanskelig. Dette er psykisk vold, og det kan ta lang tid før offeret forstår hva som skjer, og enda lenger tid før de klarer å komme seg ut. Kameraten din klarte endelig å bryte med henne. Jeg synes at du skal gjenopprette kontakten og behandle han akkurat som før. La tvilen komme han til gode. Om han ikke oppfører seg som en god venn, DA kan du kutte ham ut. Men, gi han en sjanse til å finne tilbake til sitt gamle liv og gamle venner. Vi som har vært i slike forhold ser tilbake på det og lurer på hvordan i alle dager vi ikke slo opp tidligere, og vet nå hvilke faresignaler vi må være obs på ved nye partnere. Emosjonell manipulasjon er et kraftig verktøy. Anonymkode: 13461...9a9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Har en kompis som er sånn selv. Var grei første gangen han kom ut av forhold, og ville ha kontakt. Når det samme skjedde med dame 2 gav jeg opp. Nå er han på dame nr 4, og alle vennene hans har trekt seg vekk.. Tviler på de som var igjen sist er der denne gangen. Anonymkode: 6fa36...e98 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som taler for er at det var han som gikk fra henne på eget initiativ, og ikke omvendt. Samtidig så tenker jeg at det var han som ignorerte meg i flere år etter at han møtte henne. Jada, hun er nok en kontrollerende dame og støttet nok ikke akkurat han til å treffe meg og sine andre venner, men likevel er han jo en voksen mann som ikke har blitt tvunget til å holde seg unna heller. Hadde dere tilgitt og blitt venner igjen? Det har gått tre år med nesten null kontakt. Han har hatt flere sjanser til å gi en lyd fra seg tidligere, jeg har prøvd. Anonymkode: e21a7...9e0 Nei, jeg hadde ikke blitt venn igjen. Så fort han er i et nytt forhold så er du droppet igjen. Hold deg til venninner, det er alltid lettere. Anonymkode: 321de...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå