Gå til innhold

Årets bademote, plutselig så mange halvnakne sexy kvinnerumper 😳👍

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har skjedd? 

Og dere KG damer, hva skal dere bruke av sexy badetøy på stranda denne sommeren? 

Halvgamle griser må ha med hjertemedisin på stranda hvis dette er trenden fremover 😁

Anonymkode: f8c4c...da1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg til nudiststranda jeg. Så slipper jeg å tenke på det 😃 

Anonymkode: 11312...13b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hatt en tangabadebukse i mange år som jeg ikke har turt å bruke før nå. Men i år virker det innafor. 

Anonymkode: 56738...cbf

AnonymBruker
Skrevet

Bruker denne type bikini jeg 😂 har ingen behov for å vise hele ræva på stranda. Bruker ikke badetøy for å være sexy for andre nei 

FD48C1B1-2C08-4366-815F-4420C9F0A96D.jpeg

Anonymkode: 05e0d...8a6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Denne bikinimodellen synes jeg bare er merkelig. Hva er greia med å ha rumpa bar, og masse stoff nederst på ryggen?? 🤔 (skjule en gammel tramp stamp?) 😁

Calvin Klein logo brazilian bikini bottom in black

Anonymkode: da1cc...55f

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bruke bikinien min - den som er god å bade i og som dere absolutt og heldigvis ikke legger merke til fordi den bare går under kategorien helt vanlig badetøy.

Anonymkode: 8372c...0c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god gammeldags bikinitruse som dekker rumpa.

Synes det er fint med type hipster-truser, og da får man jo også litt farge på deler av rumpa. Men jeg tør ikke bruke det selv. Så nå har jeg heftig skille og knæsj hvit rumpe. Pent. 

Anonymkode: db341...fc5

AnonymBruker
Skrevet

Rumpa mi er gigantisk, så den schtapper jeg nedi en old school heldekkende spesialbikinitruse. 

Anonymkode: aba18...523

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal bade, så bruker jeg shorts og bikini overdel. 

Anonymkode: baa06...12f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som har designet bikinier og badedrakter har ikke tatt hensyn til at skandinaviske kvinner kan ha liten kropp og stor rumpe, så jeg får dobbeltrumpe av nesten alle bikinier og badedrakter. Ikke at jeg har tenkt å lufte en eneste bikini eller badedrakt i Norge da jeg er en frostpinne, og når jeg ser flatbrystet ut i de fleste badedrakter og bikinier i tillegg til at det eneste jeg faktisk kunne vist frem om jeg hadde et behov for det, altså rumpa, blir skvist i to, så kan jeg ikke akkurat si at jeg ser så veldig sexy ut da. Ikke at det er noe fokus for meg heller, for det er mer enn nok kåte apegriser i hverdagslivet til at jeg føler noe behov for å få oppmerksomheten til enda flere av den typen menn på stranda. 

Anonymkode: 82857...d46

• Liker 4
Skrevet

Er det ikke typisk😂😂

yjthnh.jpeg

• Liker 14
Skrevet

Bruker stor nok bikinitopp så puppene får plass neddi, og bokser truse så min erkefiende bikinilinjen ikke vises...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Er det ikke typisk😂😂

yjthnh.jpeg

Når er det de ber deg om å "ikke se"? Når du braser inn i damegarderoben?

Kvinner går like lite i undertøy offentlig som menn går i boxer offentlig. Og når menn går i shorts på stranden er det vel like naturlig at kvinner går i bikini på stranden. 

Anonymkode: 9c1d2...907

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Blæ, kunne ikke tenkt meg å trykke et syntetisk stoff langt opp i rumpe og underliv, ligge og koke i 25+, og bare kjenne soppen gro...

Anonymkode: 007e8...bf8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bruker badedrakt jeg, går ikke på standa for andres del

Skjermbilde 2020-06-01 kl. 21.57.03.png

Anonymkode: 4fbcc...eef

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går med våtdrakt.

Anonymkode: 8372c...0c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har skjedd? 

Og dere KG damer, hva skal dere bruke av sexy badetøy på stranda denne sommeren? 

Halvgamle griser må ha med hjertemedisin på stranda hvis dette er trenden fremover 😁

Anonymkode: f8c4c...da1

På seg selv kjenner man andre. Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor du har laget denne tråden... (sikkert en gris av et eller annet slag du også) 

Anonymkode: e4c5b...dd6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker denne type bikini jeg 😂 har ingen behov for å vise hele ræva på stranda. Bruker ikke badetøy for å være sexy for andre nei 

FD48C1B1-2C08-4366-815F-4420C9F0A96D.jpeg

Anonymkode: 05e0d...8a6

Nå er det slike underdeler som først og fremst er trenden i år 😉

Anonymkode: 8ddb9...2d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den trenden kom vel for alvor i fjor. Virket som "alle" gikk med stringaktige bikinitruser da. Noe som var helt greit for en som er meget betatt av det lille, sexye plagget det er.

Nettavisen.no hadde en artikkel med et bilde fra Sørenga i dag, opp til flere å se i slike bikinier på det bildet..

Anonymkode: 7e174...d87

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruker badedrakt jeg, går ikke på standa for andres del

Skjermbilde 2020-06-01 kl. 21.57.03.png

Anonymkode: 4fbcc...eef

Den var fin, hvor kan man kjøpe den?

Anonymkode: 0ad33...12f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...