AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Hei! Er nå i uke 31 og over hele kroppen så har blodårene mine blitt super synlige! Kan ikke huske at jeg hadde det sånn i forrige svangerskap:( utrolig sjenerende.. Jeg bare håper det meste går bort etter svangerskapet. Har noen hatt det sånn? Ble det bedre? Anonymkode: ee3d9...022
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Håper det går bra. Hilsen Ikke-vestlig innvandrer Anonymkode: f53e9...76c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Jeg var supertynn, rett og slett radmager, da jeg ble gravid. Aldri hatt en synlig blodåre noe sted, og på legekontorer slet de alltid med å finne blodårer å ta blodprøver av. Men under svangerskapet, etterhvert som det skred frem og jeg fikk stor mage, fikk jeg synlige blodårer på beina pga den økte vekten. Det var ikke særlig pent. Til alt hell gikk absolutt alle bort etter svangerskapet, hadde ingen synlige igjen senere. Husker ikke eksakt hvor lang tid etter fødselen det tok da, men de ble altså borte etterhvert. Anonymkode: 42c10...11d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 Helt normalt, og det forsvinner heldigvis. Husk at kroppen har veldig mye ekstra blod under graviditeten 🙂 Anonymkode: a470d...de0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Fikk mange! Alt gikk bort så fort babyen var ute Anonymkode: 07db3...5a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå