Gå til innhold

Deres 18-åringer, skilte foreldre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det hos dere, er 18-åringen fremdeles annen hver helg/50% eller hvordan man har hatt det, enda? Eller har det forandret seg etter de fylte 18? 

Vet at 18-åringen bestemmer selv, at det er forskjeller, bla bla. Jeg lurer bare på hvordan deres 18-åringer har valgt dette! ☺️

Anonymkode: 760d8...d08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da de tre her med to hjem nærmet seg 18 valgte de å bo ett sted i hovedsak, men besøkte den andre hyppig. Fullt forståelig. Det gikk egentlig gradvis fra ungdomsskolen.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 18 bodde jeg på hybel og dro hjem til den forelderen jeg ville når jeg hadde ferie fra skole og jobb. Men som regel jobbet eller gikk jeg på skole hele uka så det gikk måneder imellom jeg var hjemme. Det er nok så individuelt fra familie til familie. Men i hovedsak er en 18 åring voksen og drar dit personen selv vil og bor der personen vil bo. 

Anonymkode: ced81...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet ut da jeg var 16 for å bo på hybel, så alt av samværsavtale stoppet da. Endte opp med å stort sett bare besøke det som hadde vært hovedhjemmet mitt fra jeg var liten av fordi jeg ville hjem til et sted jeg følte jeg kunne slappe av når jeg først reiste i helgene. Derav besøkte den andre forelderen meg mer på hybelen. 

Før jeg flyttet ut gikk det gradvis over til ordningen at jeg forble mer i barndomshjemmet i helgene enn å reise fast annenhver helg til den andre. Å reise hele tiden ble slitsomt og vi gikk glipp av mye hjemme for å sitte et sted uten annet enn noe eldre familie. 

Anonymkode: 2744b...a62

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...