AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #1 Skrevet 1. juni 2020 Hvilke produkt bruker du? Og hvilke fuktighetsprodukter bruker du i tillegg? Etter min erfaring trenger kroppen MAASSE fukt ved bruk av slike produkter, men hvilke er da best? Anonymkode: 02327...b3b
Bikbokelsker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Fake bake, Bondi Sands og st Tropez. Bruker bare produkter med grønn undertone, ikke gul, da det passer bedre min hudtone. Jeg liker ikke å bruke fuktighetsprodukter på toppen av selvbruning, men gjerne hudolje i forkant. Avokado-olje er supert.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 2 minutter siden, Bikbokelsker skrev: Fake bake, Bondi Sands og st Tropez. Bruker bare produkter med grønn undertone, ikke gul, da det passer bedre min hudtone. Jeg liker ikke å bruke fuktighetsprodukter på toppen av selvbruning, men gjerne hudolje i forkant. Avokado-olje er supert. Fake bake har jeg ikke hørt om, er det bra? Bruker du mousse, spray eller dråper i disse merkene? Hvilken avocadoolje bruker du? Og hvordan vet en om en bør bruke farge med grønn eller gul undertone? 🙂 Anonymkode: 02327...b3b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 5 minutter siden, Bikbokelsker skrev: Fake bake, Bondi Sands og st Tropez. Bruker bare produkter med grønn undertone, ikke gul, da det passer bedre min hudtone. Jeg liker ikke å bruke fuktighetsprodukter på toppen av selvbruning, men gjerne hudolje i forkant. Avokado-olje er supert. Eller, gradual tan, bodylotion med farge? Anonymkode: 02327...b3b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 Hva er poenget med å være brun? Anonymkode: 052e4...cf4 1
Bikbokelsker Skrevet 1. juni 2020 #6 Skrevet 1. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fake bake har jeg ikke hørt om, er det bra? Bruker du mousse, spray eller dråper i disse merkene? Hvilken avocadoolje bruker du? Og hvordan vet en om en bør bruke farge med grønn eller gul undertone? 🙂 Anonymkode: 02327...b3b Fake bake er helt konge. Jeg kjøper det når jeg er i USA eller via EBay siden det ikke selges her til lands(tror jeg?). Jeg bruker bare kremer eller sjelden kanskje en spray. Mousse blir helt krise for meg. Vanskelig å påføre og blir så fort flekkete. Rå organic avokado-olje er den som er best synes jeg. angående farge..jeg har olivenfarget hud og gul ser rett og slett bare sykelig ut. 1
Bikbokelsker Skrevet 1. juni 2020 #7 Skrevet 1. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å være brun? Anonymkode: 052e4...cf4 Hun ønsker sikkert dette type svar. 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #8 Skrevet 1. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å være brun? Anonymkode: 052e4...cf4 Man ser friskere og freshere ut. Muskler mer definerte og man ser slankere ut. Anonymkode: a2904...dd4 10
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #9 Skrevet 2. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Man ser friskere og freshere ut. Muskler mer definerte og man ser slankere ut. Anonymkode: a2904...dd4 Word!! Anonymkode: 02327...b3b 1
Djungelvrål Skrevet 3. juni 2020 #10 Skrevet 3. juni 2020 På 1.6.2020 den 13.03, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å være brun? Anonymkode: 052e4...cf4 Kroppen ser 10 ganger finere ut? Ihvertfall gjør min det. Jeg bruker St Tropes bronzing water mousse innimellom. Lukter grusomt, er klissete og gir en svak farge, skjolder ikke da. Er udrøy og svindyr. Gidder ikke å verken skrubbe eller bruke fuktighetskrem først, bruker bare litt på albuer, knær, føtter og hender noen min føre. Leter etter en annen uten brunfarge som lukter ok og ikke skjolder og som ikke koster 400 kr. Noen tips? 1
Jasmine9 Skrevet 3. juni 2020 #11 Skrevet 3. juni 2020 Jeg bruker bare body lotion som gir farge, så får jeg begge deler i èn.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #12 Skrevet 4. juni 2020 8 timer siden, Jasmine9 skrev: Jeg bruker bare body lotion som gir farge, så får jeg begge deler i èn. Hvilken lotion bruker du da? Anonymkode: 02327...b3b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #13 Skrevet 4. juni 2020 På 1.6.2020 den 21.30, AnonymBruker skrev: Man ser friskere og freshere ut. Muskler mer definerte og man ser slankere ut. Anonymkode: a2904...dd4 Ser slankere ut faktisk? Jeg tror ikke man ser slankere ut, kanskje man selv innbiller seg det. Jeg bruker ikke tan, men har lyst til å begynne igjen, men det er så mye arbeid. Det lukter hæslig, du får flekker på klær og sengetøy, og du risikerer å få flekker eller unaturlig resultat - samt at huden i ansiktet ikke er liker "clean", porselenshud er ganske fint. Anonymkode: 34a0a...04d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2020 #14 Skrevet 4. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser slankere ut faktisk? Jeg tror ikke man ser slankere ut, kanskje man selv innbiller seg det. Jeg bruker ikke tan, men har lyst til å begynne igjen, men det er så mye arbeid. Det lukter hæslig, du får flekker på klær og sengetøy, og du risikerer å få flekker eller unaturlig resultat - samt at huden i ansiktet ikke er liker "clean", porselenshud er ganske fint. Anonymkode: 34a0a...04d Men tennene ser mye hvitere ut når du har brun hud. Kontrasten blir større 😆 Anonymkode: 34a0a...04d 1
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2020 #15 Skrevet 4. juni 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser slankere ut faktisk? Ja 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #16 Skrevet 5. juni 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken lotion bruker du da? Anonymkode: 02327...b3b Har en fra LÓreal som heter Nutri Bronze. Tror ikke den er på markedet mer. Men ta en tur på f.eks. Cubus så har de mange alternativer der som er gode! Anonymkode: b878f...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå