Gå til innhold

Klæstil hos en kåt kvinne ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Hvilke klæsvalg velger  kvinne / jente for seg å ha på seg dersom de ønsker å kle seg  attraktive ute blandt menn, og de ønsker å  tiltrekke seg sexuell oppmerksamhet.  ?    

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bunad.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Mye mulig det er kløft i bildet, eller kort kjørt/shorts, sminke/parfyme..

MEN bare fordi en kvinne er kåt så går hun ikke for hvem som helst, og ønsker ikke nødvendigvis oppmerksomhet fra menn hun ikke slev synes er attraktive. 

Anonymkode: 81091...6f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk minibikini-innlegget.

Anonymkode: bcf06...e3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De tar vel på seg det de synes er fint? Men du vet at kvinner kler seg mer for hverandre enn for menn. Stil og mote er det flere kvinner enn menn som er opptatt av.

Anonymkode: b9189...19f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

de fleste menn er svake for nylonkledde legger,så skjørt og strømper/strømpebukse slår aldri feil.

Anonymkode: b5c0f...c44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de fleste menn er svake for nylonkledde legger,så skjørt og strømper/strømpebukse slår aldri feil.

Er det ikke mer sexy med kort skjørt/sommerkjole uten nylon? Evt naken under heller? 

Kvinne,)

Anonymkode: 1d2a5...b28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke mer sexy med kort skjørt/sommerkjole uten nylon? Evt naken under heller? 

Kvinne,)

Det fungerer også,men mitt inntrykk er faktisk at nylon gjør en liten forskjell for mange menn,og det er jo ingen tvil om at leggene også ser penere ut med det,da vi har passert 40.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer også,men mitt inntrykk er faktisk at nylon gjør en liten forskjell for mange menn,og det er jo ingen tvil om at leggene også ser penere ut med det,da vi har passert 40.

😊😊

AnonymBruker
Skrevet

De samme klærene som jeg ellers går i. 

Anonymkode: f48bf...c72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så noe så enkelt som kort skjørt med tynne svarte strømpebukser er sexy. Det er jo slik jeg går i flere anledninger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke noe annerledes kledd enn ellers. Om jeg har pyntet meg så er det fordi jeg ønsker å se fin ut og ikke fordi jeg vil signalisere at jeg er kåt. Ons har jeg aldri så når jeg kler meg så ønsker jeg ikke å få meg noe. 

Det er vel som med den andre tråden din; man kan ikke se på noen at de er kåte bare på grunn av måten de kler seg og jeg ville vært litt forsiktig med å anta det utfra svar du får her. 

Anonymkode: 3c7d8...3c4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Å ønske oppmerksomhet og å kle seg sexy av den grunn er ikke det samme som å være kåt eller ønske å ha sex. 

Anonymkode: 0396b...b0e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tanga på stranda. Eller enda mer desperat: Tanga og bar overkropp. 

Anonymkode: 93e8c...677

AnonymBruker
Skrevet

Naken? 

Anonymkode: 12e62...cd3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vanlige klær som jeg føler meg fin i. Om jeg har sex i tankene bruker jeg som regel å ta på sexy undertøy å gi mannen min en liten titt mens jeg ordner meg, slik at mannen også kan kose seg med forventninger om hva som skal skje når vi er hjemme igjen.

Så for andre mennesker rundt oss så vil ikke klærne mine gi en pekepinn på hvilket humør jeg er i, kun jeg og mannen som vet det. Men herregud, jeg kan være dritkåt og være kledd i pysj eller joggis også, klær dikaterer ikke lysten min.

Anonymkode: c48b1...ee1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lusekofte og ullbukse. 

Anonymkode: 970d8...ff0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ha med deg en ekstra truse, og når du har funnet din utvalgte, putter du den i hånda eller lommen hans. Da har du hans fulle oppmerksomhet!

Anonymkode: 7593d...f71

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha med deg en ekstra truse, og når du har funnet din utvalgte, putter du den i hånda eller lommen hans. Da har du hans fulle oppmerksomhet!

Anonymkode: 7593d...f71

Hehe..... Gammelt tricks fra min ville ungdomstid. Bare at jeg gikk på do først å skiftet truse, så ga jeg han den fuktige brukte trusa.  "Smøg" den diskret  opp i lomma eller hånda hans. Virket hver gang. 😁

Skrevet
5 timer siden, bullehurk skrev:

Hehe..... Gammelt tricks fra min ville ungdomstid. Bare at jeg gikk på do først å skiftet truse, så ga jeg han den fuktige brukte trusa.  "Smøg" den diskret  opp i lomma eller hånda hans. Virket hver gang. 😁

Kan du ikke være litt undom igjen da? Jeg hadde tatt hintet med en gang... og stappet trusa i munnen og sugd på den😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...