Gå til innhold

Pause i forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dere som har tatt en pause i forholdet, funket dette for dere?

Jeg og samboer har vært i lag i over 3 år nå, eier en bolig sammen og har også en datter på snart 2 år.

Har følt at dette forholdet har stått i stampe en stund, og har hatt lyst til å ta en pause men har ikke fått meg til å gjøre dette ennå.

Hvordan gikk dere frem med å fortelle dette? For dere med barn inne i bildet, hvordan løste dere dette? Boplass, betaling av lån osv?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pause bruker å være ensbetydende med å avslutte forholdet. 
hva innebærer pause? At dere kan begynne å dage andre, mens dere har nåværende partner på gress ? hvordan ville du følt det om mannen din datet og lå med andre?

Eller betyr det at dere lever et aseksuelt liv og at dere ikke trenger å tenke på å pleie kjærligheten?

Hva med barnet oppi dette?

de fleste opplever at kjærlighetslivet blir annerledes eller endog borte når barna er små...

Anonymkode: ad3d8...04a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke pause er noe som hører hjemme i voksne forhold, det tilsvarer brudd. 

Prøv parterapi, kanskje en helgetur hver for dere, eller andre grep.

Anonymkode: 7ed2d...353

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde pause, men da var vi ungdommer og det var selvfølgelig ikke barn i bildet. 

Sammen i 3 år og et barn på 2 år? Oppskriften på problemer og et barn som må vokse opp i to hjem. 

Anonymkode: 61556...4ed

AnonymBruker
Skrevet

Folk som skriver «jeg og samboer» er egoister og burde ikke hatt barn. Lær deg å sette barnet og samboer foran deg selv. Da går dette bra. Alle relasjoner går opp og ned.

Anonymkode: 7b17e...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...