NorthernGirl Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Hei! Dere som har tatt en pause i forholdet, funket dette for dere? Jeg og samboer har vært i lag i over 3 år nå, eier en bolig sammen og har også en datter på snart 2 år. Har følt at dette forholdet har stått i stampe en stund, og har hatt lyst til å ta en pause men har ikke fått meg til å gjøre dette ennå. Hvordan gikk dere frem med å fortelle dette? For dere med barn inne i bildet, hvordan løste dere dette? Boplass, betaling av lån osv?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #2 Skrevet 1. juni 2020 Pause bruker å være ensbetydende med å avslutte forholdet. hva innebærer pause? At dere kan begynne å dage andre, mens dere har nåværende partner på gress ? hvordan ville du følt det om mannen din datet og lå med andre? Eller betyr det at dere lever et aseksuelt liv og at dere ikke trenger å tenke på å pleie kjærligheten? Hva med barnet oppi dette? de fleste opplever at kjærlighetslivet blir annerledes eller endog borte når barna er små... Anonymkode: ad3d8...04a 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #3 Skrevet 1. juni 2020 Jeg synes ikke pause er noe som hører hjemme i voksne forhold, det tilsvarer brudd. Prøv parterapi, kanskje en helgetur hver for dere, eller andre grep. Anonymkode: 7ed2d...353 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Vi hadde pause, men da var vi ungdommer og det var selvfølgelig ikke barn i bildet. Sammen i 3 år og et barn på 2 år? Oppskriften på problemer og et barn som må vokse opp i to hjem. Anonymkode: 61556...4ed
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 Folk som skriver «jeg og samboer» er egoister og burde ikke hatt barn. Lær deg å sette barnet og samboer foran deg selv. Da går dette bra. Alle relasjoner går opp og ned. Anonymkode: 7b17e...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå