Gå til innhold

Mann tiltaksløs - jeg har mistet lysten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at jeg er så lei av sexen til meg og mannen og jeg som før hadde masse lyst har nesten mistet all lyst.

Hver gang mannen tar inativ til sex gjør han det ved at han spør "vil du ha penis i munn " eller ved å ta hånda mi til penisen hans. Aldri noe klining , eller at han tar på meg. Jeg har fortalt han at det ikke er sånn jeg får lyst , men at jeg kunne ønske at han kysset meg eller tok på meg. Det gjør han ikke , men fortsetter på samme måten. Så da ender det med ingen sex.

Når vi har sex er det alltid jeg som suger han også er det penetrering . Når han spør om jeg kom etterpå,  sier jeg at jeg ikke kommer kun ved penetrering men at han må stimulere klitoris. 

Han har ikke fått meg til å komme på 2.år nå og heller ikke prøvd. Det ender alltid opp med at jeg må gjøre det på meg selv etter sex. Da han sovner rett etter sex.

Har spurt om vi kan kjøpe noe leketøy og da sier han bare "Ja  da får du bestille det" når jeg spør videre om vi kan titte etter det sammen er han totalt uinteressert.  

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Han prøvde nettopp og ha sex ved å ta hånda mi mot penisen hans. Da sa jeg at jeg kunne ønske han tok inativ på en annen måte. Da kalte han meg kjip og jeg svarte at jeg ikke hadde vært kjip hvis han hadde lyttet til det jeg sa. Da la han seg til å sove etter  å ha spurt igjen "sikker på at du ikke vil ha penis i munn?"

Noen som har noen råd?

Anonymkode: 498b4...1a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Jeg tviler på at han har vært annerledes noen gang?

Nei, ingen råd.

• Liker 11
Skrevet

Så utrolig egoistisk! Kjenner jeg blir irritert. Hva om du gjør det samme mot han? Ta hånda hans og plasser den i underlivet ditt og spør om han vil ha fitte i munnen? 😅 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, av og til vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte når jeg hører om hvordan enkelte menn tar initiativ til sex. Denne gangen lo jeg. Beklager, jeg forstår at dette er et problem for deg og fortvilende, absolutt, men det er ganske komisk at han tror at dette er et bra initiativ til sex. 😜

Nei du er ikke kjip her, men han er både kjedelig og kjip. Om det lar seg løse er mest opp til ham, men du må nok bare fortsette med å være klar på at dette ikke inspirerer deg til sex. Være konsekvent og tydelig på at dette ikke virker. 

Forslag til svar: 

- Vet du hvor klitoris sitter? Et lite hint ; Ikke i munnen min. 

- Neitakk, jeg har allerede spist, og jeg er dessuten ikke kanibal. 

- Sikker på at du ikke har lyst til å forsøke et initiativ som faktisk kan fungere? 

Anonymkode: a6cba...e7d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, av og til vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte når jeg hører om hvordan enkelte menn tar initiativ til sex. Denne gangen lo jeg. Beklager, jeg forstår at dette er et problem for deg og fortvilende, absolutt, men det er ganske komisk at han tror at dette er et bra initiativ til sex. 😜

Nei du er ikke kjip her, men han er både kjedelig og kjip. Om det lar seg løse er mest opp til ham, men du må nok bare fortsette med å være klar på at dette ikke inspirerer deg til sex. Være konsekvent og tydelig på at dette ikke virker. 

Forslag til svar: 

- Vet du hvor klitoris sitter? Et lite hint ; Ikke i munnen min. 

- Neitakk, jeg har allerede spist, og jeg er dessuten ikke kanibal. 

- Sikker på at du ikke har lyst til å forsøke et initiativ som faktisk kan fungere? 

Takk for råd til hva jeg kan si. Til slutt ender det opp med at jeg bare gjør det  , slik at det ikke går over 1 mnd mellom hver gang vi har sex. Siden jeg føler jo på det... Men burde være enda mer konsekvent. Siden da tror han jo at måten hans fungerer. 

I stad ble jeg litt irritert og så "er det sånn at du prøver å spolere alle muligheter for sex ved å gjøre alt du vet jeg mister lysten på ?" Da svarte han bare at han likte en utfordring ved å se hvor langt  han kan strekke det og fortsatt få sex. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Et slikt forhold hadde ikke fungert for meg. Jeg hadde gjort det slutt. 

Anonymkode: bbefc...af1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd til hva jeg kan si. Til slutt ender det opp med at jeg bare gjør det  , slik at det ikke går over 1 mnd mellom hver gang vi har sex. Siden jeg føler jo på det... Men burde være enda mer konsekvent. Siden da tror han jo at måten hans fungerer. 

I stad ble jeg litt irritert og så "er det sånn at du prøver å spolere alle muligheter for sex ved å gjøre alt du vet jeg mister lysten på ?" Da svarte han bare at han likte en utfordring ved å se hvor langt  han kan strekke det og fortsatt få sex. 

Ts

Vel, da setter du strek for det her og nå, så han ser at det ikke fungerer, og ikke blir et spill om hvor langt han kan trekke dette. Det er trukket over grensen din, så vis ham det. Konsekvent. 

Så får det heller bli lenge til sex. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Et slikt forhold hadde ikke fungert for meg. Jeg hadde gjort det slutt. 

Anonymkode: bbefc...af1

Vi har barn,  så føler ikke at jeg kan gjøre det slutt kun pga sex. 

Har tenkt på om jeg  bare må holde ut uten god sex, eller veldig lite sex. Har i de verste stunder tenkt på utroskap, men det vet jeg jo innerst inne at jeg aldri kommer til. 

Har også vært bevisst på og ikke beholde "Babyvekta " og holde meg i form.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vet dessverre av erfaring at ting ikke blir bedre med årene, råder deg til å avslutte forholdet mens du har selvrespekten og selvtilliten i behold. 

Anonymkode: c32d0...2b4

• Liker 1
Skrevet

Kjempedust! Er alt jeg har å si om mannen din. 

Hadde min samboer i det hele tatt vist et lite fnugg av å kunne være interessert i noe som kunne minne om noe seksuelt, hadde jeg stilt opp etter hennes ønske, og gjort mitt beste for at det skulle bli en fin opplevelse for henne. Kanskje det kunne skje igjen uten at det gikk årevis siden sist.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Jeg foreslår terapi, og prøver å nøste opp i hva som egentlig skjer. Hva er det som gjør at han har moro av en sånn "utfordring" der han risikerer å miste hele parsexlivet? Jeg tror ikke dere to som står oppi det, greier å nøste opp i det. 

Anonymkode: bd347...135

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å rive mannen på ryggen og ta sjefsrolla og ta grep om dine egne orgasmer? Harve over han og gjør akkurat det du vil? Ri han til han ber om nåde? 

Det er jo begge sitt ansvar at en får utbytte av sexen.  Å stimulere klitten gjlr en jo best sjøl.  Still deg på alle fire og be han tak deg bakfra.

Protesterer han på alt dette, så si fra at du vil ha en reserveelsker som kan stille opp sånn at du også får et sexliv..

Anonymkode: ce1e2...809

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fyren høres jo forstyrret ut.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har barn,  så føler ikke at jeg kan gjøre det slutt kun pga sex.

Men det er ikke på grunn av sex. Det er på grunn av at han behandler deg som søppel. Det er bare tilfeldigvis innenfor sex at han gjør det. Men jeg tør gjette på at han ikke akkurat er Mr. Perfect når det gjelder andre ting enn sex heller.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner at jeg er så lei av sexen til meg og mannen og jeg som før hadde masse lyst har nesten mistet all lyst.

Hver gang mannen tar inativ til sex gjør han det ved at han spør "vil du ha penis i munn " eller ved å ta hånda mi til penisen hans. Aldri noe klining , eller at han tar på meg. Jeg har fortalt han at det ikke er sånn jeg får lyst , men at jeg kunne ønske at han kysset meg eller tok på meg. Det gjør han ikke , men fortsetter på samme måten. Så da ender det med ingen sex.

Når vi har sex er det alltid jeg som suger han også er det penetrering . Når han spør om jeg kom etterpå,  sier jeg at jeg ikke kommer kun ved penetrering men at han må stimulere klitoris. 

Han har ikke fått meg til å komme på 2.år nå og heller ikke prøvd. Det ender alltid opp med at jeg må gjøre det på meg selv etter sex. Da han sovner rett etter sex.

Har spurt om vi kan kjøpe noe leketøy og da sier han bare "Ja  da får du bestille det" når jeg spør videre om vi kan titte etter det sammen er han totalt uinteressert.  

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Han prøvde nettopp og ha sex ved å ta hånda mi mot penisen hans. Da sa jeg at jeg kunne ønske han tok inativ på en annen måte. Da kalte han meg kjip og jeg svarte at jeg ikke hadde vært kjip hvis han hadde lyttet til det jeg sa. Da la han seg til å sove etter  å ha spurt igjen "sikker på at du ikke vil ha penis i munn?"

Noen som har noen råd?

Kjenner bare at det er flaut og trist å være mann......

Anonymkode: 5d029...662

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Mannen er en IDIOT!

Anonymkode: 5d029...662

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, bekymra skrev:

Så utrolig egoistisk! Kjenner jeg blir irritert. Hva om du gjør det samme mot han? Ta hånda hans og plasser den i underlivet ditt og spør om han vil ha fitte i munnen? 😅 

😅👍👌

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne jeg ha skrevet, mannen min er helt lik! Det er suging og piv, that's it. Han tar ikke på meg, kysser ikke. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har tatt på underlivet mitt, de 20 årene vi har vært sammen. Uansett hva jeg sier, gjør, hinter til så hjelper det ikke. Han er veldig fokusert på seg selv og sin penis når det kommer til sex. Men ellers så er han en veldig snill og god mann, så jeg synes det er rart. 

Jeg har dessverre ikke noen råd, da jeg føler jeg har prøvd alt. Vi har ikke hatt sex på mange måneder, det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: e347f...3c9

AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne jeg ha skrevet, mannen min er helt lik! Det er suging og piv, that's it. Han tar ikke på meg, kysser ikke. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har tatt på underlivet mitt, de 20 årene vi har vært sammen. Uansett hva jeg sier, gjør, hinter til så hjelper det ikke. Han er veldig fokusert på seg selv og sin penis når det kommer til sex. Men ellers så er han en veldig snill og god mann, så jeg synes det er rart. 

Jeg har dessverre ikke noen råd, da jeg føler jeg har prøvd alt. Vi har ikke hatt sex på mange måneder, det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: e347f...3c9

Kjenner at jeg også snart er der at jeg gir opp sex. Og jeg som egentlig alltid har vært glad i sex. Drømmer meg tilbake til andre jeg har hatt sex med,  som det var spenning knyttet til.  

Er bare redd for hvis jeg nekter helt at han finner en elskerinne   , eller at forholdet vårt går under..

Sier mannen din noe når du ikke har villet ha sex på så lenge ? 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Altså, en dildo er jo greit da

Anonymkode: 1218d...c65

Får jo akkurat like mye igjen fra en dildo som mannen min, så er ikke akkurat en god løsning.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...