AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Hvordan gikk det? Hva gjorde dere mtp samvær osv? Babyen her er overhodet ikke trygg på far, samtidig som jeg ennå ammer mye. Vet at far kommer til å bli sint og kreve alt mulig rart når jeg sier det til han og det blir helt sikkert rettsak - men hvordan pleier det gjøres når baby er under året? Far kommer med all sannsynlighet til å flytte 3 timer unna. Anonymkode: ba792...6bf
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Her hadde far samvær med oss hos meg i starten, da vi gikk fra hverandre da barnet var 3 mnd. Vi lærte den til å ta flaske, men overnattet ikke før den var ca 1 år. Jeg fullammet til barnet var over 1,5 år så far hadde kun overnatting en natt en sjelden gang. Som oftest var samvær fra morgenen til barnet skulle legge seg. Det viktigste er jo at barnet er trygg og får sine behov dekket. Om man fullammer så er det jo viktig å opprettholde melken, ikke alle klarer å pumpe seg, noe jeg ikke klarte. Anonymkode: f4a5a...17d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 (endret) På 31.5.2020 den 23.52, AnonymBruker skrev: Her hadde far samvær med oss hos meg i starten, da vi gikk fra hverandre da barnet var 3 mnd. Vi lærte den til å ta flaske, men overnattet ikke før den var ca 1 år. Jeg fullammet til barnet var over 1,5 år så far hadde kun overnatting en natt en sjelden gang. Som oftest var samvær fra morgenen til barnet skulle legge seg. Det viktigste er jo at barnet er trygg og får sine behov dekket. Om man fullammer så er det jo viktig å opprettholde melken, ikke alle klarer å pumpe seg, noe jeg ikke klarte. Anonymkode: f4a5a...17d Takk for svar. Skiltes dere som venner? Det er det uthevede jeg er bekymret for. Far og barn kjenner overhodet ikke hverandre. Far forstår ingen av signalene til barnet, synes det er kjedelig å leke og vil helst at baby skal ligge i lekegrinda så han kan se tv.. Han skjønner ikke når barnet er sultent, trøtt osv. Han har også veldig liten tålmodighet og er tilhenger av feks skrikekur. Jeg frykter at far vil kreve 50/50 fra nå allerede - bare for å «ta» meg. Han blir nok veldig sint når jeg bryter ut. Men ingen dommer vil vel gå med på det så tidlig? Barnet er som sagt under ett år. Spiser litt fast føde, men ammer jo 8-10 ganger i døgnet likevel. Baby har aldri tatt flaske (har øvet siden fødsel pga krevende baby og mitt ønske om hjelp om natta)... Anonymkode: ba792...6bf Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, adm. Endret 2. juni 2020 av Edie 9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #4 Skrevet 1. juni 2020 Ja, vi gikk fra hverandre da minste var 5 mnd. Ja, vi hadde 2. Samværet med barna ble på 3 timer, 3 ganger i uka til baby var 1 år. Men.. Han fulgte ikke akkurat opp hver gang, siden han "plutselig" ble syk eller noe anna 🙄 mange unnskyldninger. Ingen anbefaler 50/50, spesielt ikke hvis barnet er under 3 år, far knapt har kontakt med baby og i tillegg at han flytter 3 timer unna. Anonymkode: ebfd5...590
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #5 Skrevet 1. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi gikk fra hverandre da minste var 5 mnd. Ja, vi hadde 2. Samværet med barna ble på 3 timer, 3 ganger i uka til baby var 1 år. Men.. Han fulgte ikke akkurat opp hver gang, siden han "plutselig" ble syk eller noe anna 🙄 mange unnskyldninger. Ingen anbefaler 50/50, spesielt ikke hvis barnet er under 3 år, far knapt har kontakt med baby og i tillegg at han flytter 3 timer unna. Anonymkode: ebfd5...590 Takk for svar. Godt å høre Er så redd baby må på overnatting der med en gang liksom.. Anonymkode: ba792...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå