AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Vi har tre gutter på 13, 5 og 0 år. Jeg er så frustrert over at hver gang mannen har ledig tid, så tar med han bare med seg den eldste på ting. Gutten vår på 5 får aldri være med dem. Mannen min har en jobb som gjør at han er veldig mye borte. Vi holder også på å pusse opp huset, så tid med far er det lite av. 5 åringen har vært en del sjalu på babyen, og han trenger litt alenetid med oss. Men han er alltid med meg og babyen, noe som er kjempe hyggelig! Men jeg mener at han også trenger en far som ønsker å finne på ting med han, Det gjør så vondt langt inni hjertet når 5 åringen aldri er en del av planene til far. Han vil så gjerne være med pappa han også, når pappa først har tid.. Noen som har opplevd dette? Hvordan løste dere det? (jo , har snakket masse om det, men han tar likevel ikke med seg gutten. Han mener at det er for mye jobb, og at han da bare blir en barnevakt istedenfor å kose seg. Det er grusomt å høre på.) Anonymkode: 2f83d...94b
Humle Brumle Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 For mye jobb?! Bare barnevakt?! Hva slags oppførsel er dette? Har er jo en forelder! Det er meninga at han skal gjøre den jobben med å passe på sitt eget barn, og det å kalle seg selv en barnevakt er jo helt feil når man er forelderen! Barnevakt er når en annen person enn foresatte til barnet passer på det, han er far! Her må du virkelig si ordentlig i fra om at han er en FAR og det betyr at han må se å få tatt seg kraftig sammen og være en FORELDRER! Hvis dette ikke hjelper når du virkelig pusher så må du søke hjelp et sted. Som foreksempel familevernkontoret. 11
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 10 minutter siden, Ny medlem skrev: For mye jobb?! Bare barnevakt?! Hva slags oppførsel er dette? Har er jo en forelder! Det er meninga at han skal gjøre den jobben med å passe på sitt eget barn, og det å kalle seg selv en barnevakt er jo helt feil når man er forelderen! Barnevakt er når en annen person enn foresatte til barnet passer på det, han er far! Her må du virkelig si ordentlig i fra om at han er en FAR og det betyr at han må se å få tatt seg kraftig sammen og være en FORELDRER! Hvis dette ikke hjelper når du virkelig pusher så må du søke hjelp et sted. Som foreksempel familevernkontoret. Ja, jeg er fullt klar over dette. Synes det er helt grusomt. Han kan finne på å si "det er du som absolutt skulle ha alle barna". Blir nesten helt flau over å innrømme at han kan si noe sånt. Det er grusomt rett og slett. Har ikke snakket med noen om dette, for er redd for hva folk vil si. Redd for å få en bekreftelse på at dette ikke er normalt. Vil jo bare at vi skal være ssmmen alle sammen og ha det bra! Men når jeg ser at lillegutt blir så såret av å ikke få bli med ting, får meg til å våkne litt. Det gjør vondt i hjertet. Familievernkontoret kan være noe ja.. Anonymkode: 2f83d...94b 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er fullt klar over dette. Synes det er helt grusomt. Han kan finne på å si "det er du som absolutt skulle ha alle barna". Blir nesten helt flau over å innrømme at han kan si noe sånt. Det er grusomt rett og slett. Har ikke snakket med noen om dette, for er redd for hva folk vil si. Redd for å få en bekreftelse på at dette ikke er normalt. Vil jo bare at vi skal være ssmmen alle sammen og ha det bra! Men når jeg ser at lillegutt blir så såret av å ikke få bli med ting, får meg til å våkne litt. Det gjør vondt i hjertet. Familievernkontoret kan være noe ja.. Anonymkode: 2f83d...94b Herregud jeg får helt vondt av lille gutten 💙 for en idiotpappa... du bør straks skaffe time hos familievernkontoret, tenk på den følelsen gutten vil sitte igjen med om noen år når han tenker mer og mer på at pappa aldri vil ha han med på noe 😭 Anonymkode: 977d1...0e8 11
Humle Brumle Skrevet 31. mai 2020 #5 Skrevet 31. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er fullt klar over dette. Synes det er helt grusomt. Han kan finne på å si "det er du som absolutt skulle ha alle barna". Blir nesten helt flau over å innrømme at han kan si noe sånt. Det er grusomt rett og slett. Har ikke snakket med noen om dette, for er redd for hva folk vil si. Redd for å få en bekreftelse på at dette ikke er normalt. Vil jo bare at vi skal være ssmmen alle sammen og ha det bra! Men når jeg ser at lillegutt blir så såret av å ikke få bli med ting, får meg til å våkne litt. Det gjør vondt i hjertet. Familievernkontoret kan være noe ja.. Anonymkode: 2f83d...94b Det høres utrolig vondt ut! Jeg føler med deg❤️ Jeg forstår godt at du er redd for å snakka om det, men snakk med en person du er trygg på vil møte deg på en god måte! Bare Google familievernkontor så vil det poppe opp! Tror du kan ringe dit selv! Heier på deg og håper ting blir bedre for deg. Sorry at jeg kan ha kommet ut som litt streng i den forrige kommentaren ble litt opprørt. Lykke til!💖💖 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #6 Skrevet 31. mai 2020 11 minutter siden, Ny medlem skrev: Det høres utrolig vondt ut! Jeg føler med deg❤️ Jeg forstår godt at du er redd for å snakka om det, men snakk med en person du er trygg på vil møte deg på en god måte! Bare Google familievernkontor så vil det poppe opp! Tror du kan ringe dit selv! Heier på deg og håper ting blir bedre for deg. Sorry at jeg kan ha kommet ut som litt streng i den forrige kommentaren ble litt opprørt. Lykke til!💖💖 Tusen takk ❤️ Jeg trenger å høre det! Har en tendens til å gå for lenge før jeg tar tak i ting:/ Anonymkode: 2f83d...94b 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #7 Skrevet 31. mai 2020 Den 13-åringen er ikke din, er han vel? Jeg blir kvalm av foreldre som driver med forskjellsbehandling av barna sine, denne mannen inkludert. Du er nødt å ta med deg barna dine å flytte, for dette er ikke bra å vokse opp i for noen av dem. Det er faktisk nesten verre for 13-åringen enn for 5-åringen. Dette må ta slutt, er det ikke din 13-åring er det lite du får gjort med saken. Anonymkode: 5ccfb...74b 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #8 Skrevet 31. mai 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den 13-åringen er ikke din, er han vel? Jeg blir kvalm av foreldre som driver med forskjellsbehandling av barna sine, denne mannen inkludert. Du er nødt å ta med deg barna dine å flytte, for dette er ikke bra å vokse opp i for noen av dem. Det er faktisk nesten verre for 13-åringen enn for 5-åringen. Dette må ta slutt, er det ikke din 13-åring er det lite du får gjort med saken. Anonymkode: 5ccfb...74b 13 åringen er også min jo. Alle tre har vi sammen. Ble et ganske langt hopp mellom de to eldste pga utdanning og flere år med prøving. Mannen og jeg er barndomskjærester, og jeg ble tidlig gravid. Anonymkode: 2f83d...94b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #9 Skrevet 31. mai 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: 13 åringen er også min jo. Alle tre har vi sammen. Ble et ganske langt hopp mellom de to eldste pga utdanning og flere år med prøving. Mannen og jeg er barndomskjærester, og jeg ble tidlig gravid. Anonymkode: 2f83d...94b Da må du virkelig sette grenser. Det er minst like ille for han på 13 som han på 5. Anonymkode: 5ccfb...74b 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #10 Skrevet 1. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Da må du virkelig sette grenser. Det er minst like ille for han på 13 som han på 5. Anonymkode: 5ccfb...74b Hvorfor det? Anonymkode: 8e4dd...a24
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #11 Skrevet 1. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er fullt klar over dette. Synes det er helt grusomt. Han kan finne på å si "det er du som absolutt skulle ha alle barna". Blir nesten helt flau over å innrømme at han kan si noe sånt. Det er grusomt rett og slett. Har ikke snakket med noen om dette, for er redd for hva folk vil si. Redd for å få en bekreftelse på at dette ikke er normalt. Vil jo bare at vi skal være ssmmen alle sammen og ha det bra! Men når jeg ser at lillegutt blir så såret av å ikke få bli med ting, får meg til å våkne litt. Det gjør vondt i hjertet. Familievernkontoret kan være noe ja.. Anonymkode: 2f83d...94b Har du presset/overtalt ham til å få de to siste? I så fall må du dessverre ta noe av ansvaret. Men uansett er han er drittsekk som både sier noe sånt, og oppfører seg sånn. Hjertet mitt blør for 5-åringen din. Hvis mannen din ikke ville ha flere barn burde han hatt ryggrad nok til å nekte, man kan ikke la seg presse til å få flere barn og så ikke gidde å ta seg av dem. Anonymkode: 7d95a...d38
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #12 Skrevet 1. juni 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor det? Anonymkode: 8e4dd...a24 Om han er glad i sine søsken, så gjør det han vondt hver gang. Om det ikke plager han, har han allerede lært st han er i en særstilling, han tror det skal være sånn. Det ødelegger rettferdighetssans, der ødelegger søskenforhold, det ødelegger synet på seg selv i et fellesskap av det som skulle være gjevnverdige. Jeg er selv vokst opp med søske, og jeg har flere barn. Omsorg og omtanke for hverandre, fellesskap, respekt og det å ønske hverandre vel. Jeg kjenner også en familie som denne, yngste gutten er helt ødelagt. Eldste forsøkte å ordne opp i voksen alder, men klarte det ikke. Yngste er 20 år, deprimert og går knapt ut sv senga. Det spiser på den eldste. Anonymkode: 5ccfb...74b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå