Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med noen av disse produktene? Vil gjerne høre både positivt og negativt. Evt om det går bra å bruke noen av disse sammen. 

F0AFF794-FD44-404D-8C9B-A8220C570B45.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Redken All soft heavy cream en gang i uken. Jeg merker at håret blir veldig mykt når jeg bruker den. Mykere enn med bare balsam. Men om den gjør noe mer for håret er jeg ikke sikker på

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken hårtype har du? Her er en test du kan ta hvis du er usikker: https://www.naturallycurly.com/quiz
Jeg har prøvd en del produkter fra Redken og liker merket veldig godt. Nr 1 Protein treatment anti-snap brukte jeg da jeg hadde bleket håret. For håret var skadet. Denne bruker jeg nå ganske sjeldent, for jeg er usikker på håret mitt trenger så mye proteiner. Jeg syntes den gjorde håret mitt ganske tørt og lite mykt.

Nr 3 All Soft Heavy Cream er min absolutte favoritt hårkur. Jeg bruker hele All Soft linjen med shampoo + balsam og jeg merker forskjell når jeg har glemt å bruke kuren. Vasker håret mitt ca 2-3 ganger i uken og bruker kuren annenhver gang. Håret føles supermykt ut etterpå!

Jeg har selv tynt hår, men med masse volum, fall, noen krøller og alt for mye frizz. Jeg har tørt hår naturlig som har blitt ekstra tørt pga rettetang. Det suger til seg alt av fukt. Hvis du har noenlunde likt hår som meg så tror jeg du vil like all soft serien.

Anonymkode: c9224...add

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...