Gå til innhold

Hvorfor bruker menn oftere stillongs i stedet for strømpebukse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selv liker jeg å bruke strømpebukse når det er kaldt. Mye mer komfotabelt med sokker og longs i et.
Opplever at det er mye varmere. Men hvorfor bruker de fleste menn stillongs i stedet?
Hva er det jeg går glipp av? 

Anonymkode: 1535b...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke akkurat mange strømpebuksemodeller beregnet på menn 😅

Årsaken er ganske enkel, de går sjelden med skjørt. Da er det like greit med stillongs, da slipper de problematikken med hull på "sokken". 

Jeg elsker strømpebukse , men blir gal av hvor fort det går hull under. Da er jo hele greien boss. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Strømpebukse er jo helt pyton. Velger stillongs og sokker foran strømpebukse any day.

Anonymkode: 7b63e...192

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn sjeldent bruker skjørt og kjoler? 

Longs og sokker er etter min mening mye mer behagelig og praktisk enn strømpebukse, men det ser ikke så fint ut under kjoler og skjørt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stilongs er jo forferdelig stygt, men ettersom sokker og bukse er over den så synes den ikke. Menn går veldig sjelden slik kledd at leggene synes og dermed er det ikke behov for en penere strømpebukse. Som barn og tidlig ungdom brukte jeg ribbestrikkede strømpebukser med enten USA sokker eller tubesokker over, men som voksen mann bruker jeg ingen av delene. Dagene det er så kaldt holder jeg meg mest inne. Jeg bruker to joggebukser om det er skikkelig kaldt og jeg må vøre ute en stund. 

Anonymkode: 552cf...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg overtar damas strømpebukser når de blir nuppete og hun ikke bruker dem lenger.    For meg spiller det ingen rolle hva jeg har under bare jeg slipper å fryse.

Anonymkode: 6567e...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eks bruker stillongs stort sett bare når han er på tur. Da er det mye enklere å skifte om han blir bløt på beina siden det holder å skifte sokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg overtar damas strømpebukser når de blir nuppete og hun ikke bruker dem lenger.    For meg spiller det ingen rolle hva jeg har under bare jeg slipper å fryse.

Det er både økonomisk og miljøvennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flesteparten av menn jeg kjenner bruker da strømpebukse. Så forstår ikke helt hvorfor du spør om det. 

Anonymkode: 59cc2...334

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Flesteparten av menn jeg kjenner bruker da strømpebukse. Så forstår ikke helt hvorfor du spør om det. 

Anonymkode: 59cc2...334

Da har du nok en litt "spesiell" omgangskrets vil jeg tro

Anonymkode: ef608...3c6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er å holde varmen som er poenget, bruker jeg heller ullstilongs og sokker, strømpebukse er bare pyton. 

Men har selvfølgelig strømpebukse om det er til kjole osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...