Visdomstannaverker Skrevet 31. mai 2020 #1 Skrevet 31. mai 2020 Har kikket på finn og facebook men finner ingenting. Det var et barn på besøk som hoppet på den og i det jeg kom inn pga alt bråket, så var den ene siden med dør og bar knekt av. Det er ei uke siden nå, og datteren min snakker om den hele tiden.. Vet det er teit å spørre her men jeg prøver likevell!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #2 Skrevet 31. mai 2020 Jeg vet min mor har tatt vare på alle bratz-lekene etter min lillesøster. Skal høre med henne i morgen om hun kan sjekke hva som er på loftet. Aner ikke om det er noen buss der, så kan ikke love annet enn at det skal sjekkes opp i 😊 Min "smarte" mamma tok vare på alt fra Bratz, men kastet alle mine Barbie ting. Hun så for seg at Barbie aldri ville komme inn igjen, men at Bratz var kommet for å bli 😂🙈 Anonymkode: 7d162...af5 3
Fjompen Skrevet 31. mai 2020 #3 Skrevet 31. mai 2020 Vet ikke om det hjelper, men det er et mye bedre utvalg av slik på eBay.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #4 Skrevet 31. mai 2020 Ligger en ute på finn Anonymkode: 695e8...4e4
Visdomstannaverker Skrevet 31. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet min mor har tatt vare på alle bratz-lekene etter min lillesøster. Skal høre med henne i morgen om hun kan sjekke hva som er på loftet. Aner ikke om det er noen buss der, så kan ikke love annet enn at det skal sjekkes opp i 😊 Min "smarte" mamma tok vare på alt fra Bratz, men kastet alle mine Barbie ting. Hun så for seg at Barbie aldri ville komme inn igjen, men at Bratz var kommet for å bli 😂🙈 Anonymkode: 7d162...af5 Tusen takk for at du vil sjekke det opp😍😍 Oi haha, det er motsatt nå, barbie er mest å få tak i og mest vanlig mens bratz har gått konkurs 2-3 ganger siden 2003? Finnes lite av bratz nå, så desverre er det ikke bare å løpe på butikken å erstatte bratz bussen 🙄 Den bratz bussen som ble ødelagt var faktisk på finn gis bort for noen år siden lokalt, og de er vel 20 år gamle nå snart, men datteren min elsker den🙈🤣 om jeg får tak i skal den ryddes bort hver gang vi har besøk 🙏
Visdomstannaverker Skrevet 31. mai 2020 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligger en ute på finn Anonymkode: 695e8...4e4 Kan du sende link? Har bare sett en ødelagt lastebil.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #7 Skrevet 31. mai 2020 5 minutter siden, Visdomstannaverker skrev: Kan du sende link? Har bare sett en ødelagt lastebil. Finnkode 175210243 Anonymkode: 695e8...4e4
Kniv & gaffel Skrevet 31. mai 2020 #8 Skrevet 31. mai 2020 Denne? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=175210243
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #9 Skrevet 31. mai 2020 7 minutter siden, Visdomstannaverker skrev: Tusen takk for at du vil sjekke det opp😍😍 Oi haha, det er motsatt nå, barbie er mest å få tak i og mest vanlig mens bratz har gått konkurs 2-3 ganger siden 2003? Finnes lite av bratz nå, så desverre er det ikke bare å løpe på butikken å erstatte bratz bussen 🙄 Den bratz bussen som ble ødelagt var faktisk på finn gis bort for noen år siden lokalt, og de er vel 20 år gamle nå snart, men datteren min elsker den🙈🤣 om jeg får tak i skal den ryddes bort hver gang vi har besøk 🙏 Jeg vet,derfor jeg kaller min mor "smart" 😂 Gir deg en tilbakemelding i morgen, håper det ligger en buss der 😊 Anonymkode: 7d162...af5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2020 #10 Skrevet 31. mai 2020 1 time siden, Visdomstannaverker skrev: Har kikket på finn og facebook men finner ingenting. Det var et barn på besøk som hoppet på den og i det jeg kom inn pga alt bråket, så var den ene siden med dør og bar knekt av. Det er ei uke siden nå, og datteren min snakker om den hele tiden.. Vet det er teit å spørre her men jeg prøver likevell! Går jo ann og kjøpe ny på lekebutikken. Anonymkode: 1e581...7ac 2
Visdomstannaverker Skrevet 1. juni 2020 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet,derfor jeg kaller min mor "smart" 😂 Gir deg en tilbakemelding i morgen, håper det ligger en buss der 😊 Anonymkode: 7d162...af5 Tusen takk ❤️ Håper det er en buss slik som på dette bildet, bare fargen er uviktig (hun hadde grå). Visste ikke at det var flere bratz busser, men slik som på den linken til Finn.no er ikke riktig. Tror den jeg tenker på heter Tour Bus /Angel Rocks😊
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #12 Skrevet 1. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Går jo ann og kjøpe ny på lekebutikken. Anonymkode: 1e581...7ac Nei det går ikke an å bare kjøpe ny på lekebutikken. Det finnes knapt nok bratz stæsj igjen å kjøpe Anonymkode: 29808...ec1 5
Visdomstannaverker Skrevet 1. juni 2020 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2020 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Går jo ann og kjøpe ny på lekebutikken. Anonymkode: 1e581...7ac Nei, den bussen er nærme 20 år mener jeg. Utgått for lengst pga bratz har gått konkurs noen ganger.. Siste gangen de startet opp igjen har de bare laget dukker og en sko hylle som jeg vet om. Før hadde de mye mye mer! Denne bussen har jeg ikke sett siden 2003 tror jeg i lekebutikker. Ikke etter 2005 hvertfall. Da er det utrolig kjipt når en favoritt leke skal gå i stykker! De tåler tydeligvis ikke allverdens da. Den jeg hadde som småbarn ble også ødelagt en gang i tiden, men så fant jeg en igjen for noen år siden. Om noen har en hadde det vært fint å fått en personlig melding 😊❤️ Endret 1. juni 2020 av Visdomstannaverker 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #14 Skrevet 1. juni 2020 1 time siden, Visdomstannaverker skrev: Nei, den bussen er nærme 20 år mener jeg. Utgått for lengst pga bratz har gått konkurs noen ganger.. Siste gangen de startet opp igjen har de bare laget dukker og en sko hylle som jeg vet om. Før hadde de mye mye mer! Denne bussen har jeg ikke sett siden 2003 tror jeg i lekebutikker. Ikke etter 2005 hvertfall. Da er det utrolig kjipt når en favoritt leke skal gå i stykker! De tåler tydeligvis ikke allverdens da. Den jeg hadde som småbarn ble også ødelagt en gang i tiden, men så fant jeg en igjen for noen år siden. Om noen har en hadde det vært fint å fått en personlig melding 😊❤️ Det stemmer ikke de selger fortsatt bratz dukker jeg har sett det mange ganger. Anonymkode: fe955...33a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #15 Skrevet 1. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke de selger fortsatt bratz dukker jeg har sett det mange ganger. Anonymkode: fe955...33a Men Ts snakker om bussen, ikke dukkene. Anonymkode: c5418...f86 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #16 Skrevet 1. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det går ikke an å bare kjøpe ny på lekebutikken. Det finnes knapt nok bratz stæsj igjen å kjøpe Anonymkode: 29808...ec1 Stemmer ikke har sett det mange ganger. Anonymkode: fe955...33a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #17 Skrevet 1. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men Ts snakker om bussen, ikke dukkene. Anonymkode: c5418...f86 Jeg har sett den så de selger det fortsatt.. Anonymkode: fe955...33a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #18 Skrevet 1. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett den så de selger det fortsatt.. Anonymkode: fe955...33a Kanskje du skal legge ut en link til bussen da, for å hjelpe TS, siden du har sett den så ofte. Anonymkode: 814c8...b0c 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2020 #19 Skrevet 1. juni 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal legge ut en link til bussen da, for å hjelpe TS, siden du har sett den så ofte. Anonymkode: 814c8...b0c Har sjekket på nett og der fant jeg på ebay blant annet og det var ett par annonser på finn.no hvor folk selger bratz buss med musikk den annonsen ble puplisert 7 mai 2020 annonsen er fortsatt ute så den er nok fremdeles tilsalgs for 200 kr:-) Anonymkode: fe955...33a 1
Visdomstannaverker Skrevet 1. juni 2020 Forfatter #20 Skrevet 1. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett den så de selger det fortsatt.. Anonymkode: fe955...33a Oi ja gjerne legg ut link. Rart om de fortsatt selger den når de sluttet å produsere den første gangen de gikk konkurs, og i tillegg har du sett den mange ganger🙈 Har google meg i hjel etter den for å si det slik. Lekekassen.no er vel de eneste igjen i Norge som fortsatt selger bratz, da det går veldig dårlig i forhold til Barbie, og ikke en gang de har bussen, og de kunne heller ikke ta den inn eller spesialbestille da den ikke er i produksjon mer fikk jeg til svar. Nå spurte jeg om den store bussen med boblebad, ikke den rosa lille altså, men tror alt av ekstra utstyr er gått ut av produksjon utenom en skohylle. Amazon tror jeg var de eneste ellers i verden som selger Bratz for MGA entertainment.. Mener jeg leste det fra gruppen selv for rundt en uke siden, muligens på nettsiden deres så enten lyver du her, noe jeg ser som svært unødvendig bare for å diskutere eller hva du mettes på... Eller så har du sett noe lignende men i ett annet merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå