Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har snart lyst til og prøve å bli gravid. Eneste jeg bekymrer meg litt for er at samboer skal reise på et utenlandsopphold i USA 2 mnd. Vet ikke hvordan jeg føler rundt at jeg da vil være uten ham to mnd av graviditeten. Men har ikke lyst å vente til han er ferdig heller. Har også mye familie og venner rundt meg som kan støtte meg. 

Hva tenker dere? hadde dere syns dette var et problem? 

Anonymkode: dc6ce...b60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du barn fra før? Hvis ikke ser jeg overhodet ikke problemet

Anonymkode: 615a5...4c6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Null problem så lenge det ikke er helt på slutten av svangerskapet.

Anonymkode: 8163a...f70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du barn fra før? Hvis ikke ser jeg overhodet ikke problemet

Anonymkode: 615a5...4c6

Vi har ikke barn fra før. Men jeg er kanskje litt engstelig av meg og redd for at noe skal skje mens han er vekke

AnonymBruker
Skrevet

Mange forhold tar jo slutt etter at partneren har vært noen måneder i et annet land. Så jeg ville absolutt ha ventet. Hva i alle dager er egentlig så viktig å gjøre at han velger å reise bort fra deg i utgangspunktet? 

Anonymkode: b8d82...3a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange forhold tar jo slutt etter at partneren har vært noen måneder i et annet land. Så jeg ville absolutt ha ventet. Hva i alle dager er egentlig så viktig å gjøre at han velger å reise bort fra deg i utgangspunktet? 

Anonymkode: b8d82...3a5

Han har fått en veldig unik mulighet i USA i et par mnd. Han har gledet seg veldig og syns det blir kjipt for han hvis han må droppe det. Jeg har jo familie og venner her hjemme, men er allikevel litt engstelig 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge alt ligger til rette for at dere skal få barn, og har et stabilt forhold, hadde jeg gjort det. Så fremt han ikke skal 2 måneder bort etter at du har passert uke 30+ da, da hadde jeg nok protestert. Men æ vente med noe slik er ikke alltid så lurt, da en aldri vet hvor le te en bruker på å bli gravid. Noen blir gravide så fort de slutter på prevensjon, andre bruker 1 år eller mer, eller aldri blir gravide. Så kanskje er du ikke en gang gravid når han skal TIL USA. Ingen vet. 

Anonymkode: 31f79...cf0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du har familie og venner i nærheten så tror jeg du vil greie deg fint. Min mann er ofte 6-7 uker borte og 6 uker hjemme, selv nå i min graviditet. 

Jeg synes at det har fungert bra, men har gitt beskjed om at han får holde seg hjemme når jeg selv går ut i permisjon eller hvis noe tyder på at fødsel vil bli igangsatt tidligere. 

Anonymkode: de60d...526

Skrevet

Så lenge USA-oppholdet ikke er mot slutten av graviditeten ser jeg overhodet ikke problemet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...