Gå til innhold

Gjetta du riktig kjønn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurte bare på om noen av dere med barn hadde rett på hvilket kjønn det kom til å bli? I så fall, var du veldig sikker, eller var det bare rein gjetting? Gøy å lese!

Anonymkode: b3eec...61f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en følelse på at det var en jente og det ble det og❤️

Anonymkode: 057af...8ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håpet litt og trodde kanskje gutt, men inderst inne visste jeg det var jente. Det kunne på en måte «ikke være noe annet» om det gir mening😅 ble ikke overrasket på ul for å si det sånn 

Anonymkode: 3e819...60e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde sterk følelse av at det var gutt før UL, men det var jente, var helt tydelig på UL  🤷 Alle sa jeg hadde typisk jentemage og kom ut jente. Fornøyd med hva som helst jeg da, med  håper litt på gutt neste gang så jeg har en av hver 😁

Anonymkode: 916d6...169

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var jente, drømte det om natten og jente var det. Det føltes rett og naturlig når vi fikk vite at antagelsene mine stemte, samtidig som det ikke var noe jeg ville turt å stå på barrikadene for på forhånd. Følte meg litt sikker, men ikke heeelt 🙂

Anonymkode: cfd1e...8e0

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var jente og det ble det. Men sa aldri til noen hvilken magefølelse jeg hadde og prøvde å tenke at det kunne være en gutt for å ikke bli helt opphengt i magefølelsen. 

Anonymkode: 1a041...685

AnonymBruker
Skrevet

Begge gangene var magefølelsen min rett. 

Anonymkode: 9d90b...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...